Robbynho
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een redelijk lastig probleem. Als ik mijn pc wil opstarten dan komt er enkel op mijn scherm: geen signaal.
Ik moet zeggen dat dit probleem al een paar weken voorkwam. Maar anders, wanneer ik al enkele uren aan het surfen was of wat dan ook dan kon het plotseling gebeuren dat er GEEN SIGNAAL opdook op mijn scherm. Als ik mijn pc dan heropstarte dan werkte mijn scherm echter wel terug, tot vandaag.
Zou mijn grafische kaart het begeven hebben? Of erger mijn moederbord?
Alvast bedankt voor tips!
Ook de muis en toetsenbord (beide aangesloten met usb) lichten niet op, je weet wel de optische muis en de ledjes van num lock enz... Enkel de koeler hoor ik wel draaien.
Dus moederbord kapot? Of werkt de koeler dan ook niet meer?
Ik heb een redelijk lastig probleem. Als ik mijn pc wil opstarten dan komt er enkel op mijn scherm: geen signaal.
Ik moet zeggen dat dit probleem al een paar weken voorkwam. Maar anders, wanneer ik al enkele uren aan het surfen was of wat dan ook dan kon het plotseling gebeuren dat er GEEN SIGNAAL opdook op mijn scherm. Als ik mijn pc dan heropstarte dan werkte mijn scherm echter wel terug, tot vandaag.
Zou mijn grafische kaart het begeven hebben? Of erger mijn moederbord?
Alvast bedankt voor tips!
Ook de muis en toetsenbord (beide aangesloten met usb) lichten niet op, je weet wel de optische muis en de ledjes van num lock enz... Enkel de koeler hoor ik wel draaien.
Dus moederbord kapot? Of werkt de koeler dan ook niet meer?