Jeuntje
Legacy Member
Hey,
Ik heb een Sennheiser HD 205 in mijn bezit. Een tijd geleden hoorde ik enkel geluid door het rechtse oortje. Als ik wat aan het kabeltje draaide kwam er uiteindelijk toch uit beide kanten muziek maar dan moest ik de kabel in deze positie houden...
Enig idee hoe ik dit kan verhelpen of wordt het gewoon een nieuwe kopen?
Ik heb een Sennheiser HD 205 in mijn bezit. Een tijd geleden hoorde ik enkel geluid door het rechtse oortje. Als ik wat aan het kabeltje draaide kwam er uiteindelijk toch uit beide kanten muziek maar dan moest ik de kabel in deze positie houden...
Enig idee hoe ik dit kan verhelpen of wordt het gewoon een nieuwe kopen?

Zit dus geen garantie meer op ( wel ne goeje koptelefoon )
had eigenlijk meer verwacht... Merci voor de info ! ik zal hem wel laten maken ;-)