Killkoy12
Legacy Member
Kan er iemand mij a.u.b. helpen
Ik krijg heel de tijd smurf att, ik weet dit doordat mijn vader op de log van de draadloze modem/router heeft gekeken.
Daardoor kan ik niet meer op internet.
Ik heb ook gelezen op een andere discusie, dat hij zijn netwerkkaart heeft vervangen.
Voor mij is dit een probleem omdat ik een laptop heb, juist een nieuwe.
Ik heb dit probleem ook gehad op mijn oude pc, dus ik denk dat er een bestand moet zijn overgekomen door mijn usb.
Mijn vader heeft mij uitgelegd iedere keer dat ik probeer verbinding te maken met internet, er zogezegd een "smurf attack" gestuurd word.
Ik heb dit minder op andere netwerken, kan dit aan de modem liggen?
Er zitten ook nog 3 andere pc op het netwerk en die hebben er geen last van.
Ik krijg heel de tijd smurf att, ik weet dit doordat mijn vader op de log van de draadloze modem/router heeft gekeken.
Daardoor kan ik niet meer op internet.
Ik heb ook gelezen op een andere discusie, dat hij zijn netwerkkaart heeft vervangen.
Voor mij is dit een probleem omdat ik een laptop heb, juist een nieuwe.
Ik heb dit probleem ook gehad op mijn oude pc, dus ik denk dat er een bestand moet zijn overgekomen door mijn usb.
Mijn vader heeft mij uitgelegd iedere keer dat ik probeer verbinding te maken met internet, er zogezegd een "smurf attack" gestuurd word.
Ik heb dit minder op andere netwerken, kan dit aan de modem liggen?
Er zitten ook nog 3 andere pc op het netwerk en die hebben er geen last van.
