Naradia
Legacy Member
Hey,
vandaag tijdens het gamen op mijn pc kwam op een gegeven moment enkel nog een beepsignaal uit mijn boxen, zonder ander geluid.
Ik heb mijn pc herstart, en toen ging alles weer normaal voor 2 uur, om opnieuw vervangen te worden door *BEEEEEEEP* (zeer schel)
Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen, misschien te warm in mijn case, of....? Aan de boxen ligt het niet (ipod eens op aangesloten en geen problemen mee)
Dank bij voorbaat
vandaag tijdens het gamen op mijn pc kwam op een gegeven moment enkel nog een beepsignaal uit mijn boxen, zonder ander geluid.
Ik heb mijn pc herstart, en toen ging alles weer normaal voor 2 uur, om opnieuw vervangen te worden door *BEEEEEEEP* (zeer schel)
Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen, misschien te warm in mijn case, of....? Aan de boxen ligt het niet (ipod eens op aangesloten en geen problemen mee)
Dank bij voorbaat

