comverl
Legacy Member
Hallo
ik heb een nieuwe computer en heb hierop mijn 5.1 set aangesloten.
Ik het 5.1 geselecteerd bij geluid instellingen en ook "geluid opvullen" zodat mijn stereo muziek ook op 5.1 kan afspelen.
Alle speakers spelen behalve mijn subwoofer
Bij de geluidstest werk hij wel.
Ik gebruik iTunes en zou het graag blijven gebruiken.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
center en subwoofer kanaal omwisselen bij settings werkt mar dan speelt de center niet en speelt de sub ook anders.
MVG
ik heb een nieuwe computer en heb hierop mijn 5.1 set aangesloten.
Ik het 5.1 geselecteerd bij geluid instellingen en ook "geluid opvullen" zodat mijn stereo muziek ook op 5.1 kan afspelen.
Alle speakers spelen behalve mijn subwoofer

Bij de geluidstest werk hij wel.
Ik gebruik iTunes en zou het graag blijven gebruiken.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
center en subwoofer kanaal omwisselen bij settings werkt mar dan speelt de center niet en speelt de sub ook anders.
MVG
toch bedankt!