darkfantoom
Legacy Member
hallo,
ik heb een upgrade gedaan van mijn systeem en als ik wil gamen crashen mijn games hier juist battlefield geprobeerd kreeg ik bluescreen. daarna EYE gespeeld en ik kreeg dubbel beeld en begon vanzelf te schieten ook. is dit een teken van mijn voeding die te zwak is ? ik moet er wel bij zeggen als ik mijn pc geassembleerd heb en ik stak de voedingskabel in de voeding en als ik dan drukte op de aan knop startte de pc op. maar na 4-5 seconden viel hij weer uit. en na 5 a 10 seconden sprong ie vanzelf weer aan en boote (zonder beeld te geven) maar na de grafische kaart er uit te halen en de bios te resetten me het batterijtje was het opgelost.
mijn onderdelen zijn
processor: intel i7-870
mobo: GA-p55a-ud4
voeding: straight power 700watt
grafishe kaart: gigabyte 580gtx super overclockt
1x barracuda green 2TB
2x barracuda 7200.12 1TB
1x OCZ SLD3-25SAT3-60G
4x Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600GB2G9-DG2
en de sythe mugen 3 en ook 4x aerocool shark fans (op power mode)
ik heb een upgrade gedaan van mijn systeem en als ik wil gamen crashen mijn games hier juist battlefield geprobeerd kreeg ik bluescreen. daarna EYE gespeeld en ik kreeg dubbel beeld en begon vanzelf te schieten ook. is dit een teken van mijn voeding die te zwak is ? ik moet er wel bij zeggen als ik mijn pc geassembleerd heb en ik stak de voedingskabel in de voeding en als ik dan drukte op de aan knop startte de pc op. maar na 4-5 seconden viel hij weer uit. en na 5 a 10 seconden sprong ie vanzelf weer aan en boote (zonder beeld te geven) maar na de grafische kaart er uit te halen en de bios te resetten me het batterijtje was het opgelost.
mijn onderdelen zijn
processor: intel i7-870
mobo: GA-p55a-ud4
voeding: straight power 700watt
grafishe kaart: gigabyte 580gtx super overclockt
1x barracuda green 2TB
2x barracuda 7200.12 1TB
1x OCZ SLD3-25SAT3-60G
4x Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600GB2G9-DG2
en de sythe mugen 3 en ook 4x aerocool shark fans (op power mode)