Fireflame
Legacy Member
Hey
Ik weet niet of dit het juiste forum is hiervoor. Maar ik zit met een vraag.
Vandaag is mijn internet voor de tweede keer in twee dagen uitgevallen.
Op mijn modem pinkt het knopje "send" telkens als ik geen internet heb.
Nu als ik mijn digibox aanleg dan werkt mijn internet weer perfect. Ik mag de digibox daarna weer afleggen toch blijft de connectie stabiel.
Hoe komt dit? Ik vind het nogal vreemd en zou graag een permanente oplossing vinden voor dit probleem.
Grtz
Ik weet niet of dit het juiste forum is hiervoor. Maar ik zit met een vraag.
Vandaag is mijn internet voor de tweede keer in twee dagen uitgevallen.
Op mijn modem pinkt het knopje "send" telkens als ik geen internet heb.
Nu als ik mijn digibox aanleg dan werkt mijn internet weer perfect. Ik mag de digibox daarna weer afleggen toch blijft de connectie stabiel.
Hoe komt dit? Ik vind het nogal vreemd en zou graag een permanente oplossing vinden voor dit probleem.
Grtz