Archief - Telenet Yelo.be / tv.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slyke

Legacy Member
Yelo.be (het vroegere tv.be): dé online-applicatie van Telenet waarmee je uw digicorder kan programmeren.

In het begin werkte dit perfect en was hiermee zeer tevreden.
Opeens -zonder verklaarbare reden- krijg ik het volgende wanneer ik een uitzending wil opnemen/programmeren:
De Digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw.

De HD-digicorder is wel degelijk gekend in mijn profiel en de digicorder werd reeds enkele malen gereset - zonder resultaat.

Online contact met Telenet: sleept al maanden aan (zeker 10 à 15 mails verstuurd) - ze antwoorden niet op de mails en als ze al eens antwoorden is het zo'n automatisch gegenereerd mailtje...

Telefonisch contact met Telenet: niet mogelijk, want ze mogen hiervoor telefonisch niet helpen. "Het is een gratis dienst, dus we kunnen hiervoor geen support geven :doh:".

Iemand gekend met dit probleem?
Het gaat hem over de gewone internet-versie via yelo.be, dus niet de smartrphone Android versie...

Dark Vampire

Legacy Member
Is de digicorder nog interactief? Check IP eens: huisje > instellingen > digibox/corder > Ip nummer. Begint die met 10?

Slyke

Legacy Member
Dark Vampire zei:
Is de digicorder nog interactief? Check IP eens: huisje > instellingen > digibox/corder > Ip nummer. Begint die met 10?

Ja!
Digicorder heeft een IP-adres en is gekend onder "mijn telenet" en het profiel onder yelo.be.

Dark Vampire

Legacy Member
Ik weet niet of je Twitter hebt, maar die vragen via Yelo moesten inderdaad doorgestuurd worden via Twitter (beetje onnozel idd).
Help | yelo.yelo.be

Verder kan ik je spijtig genoeg ook niet meteen helpen. Heb het probleem ook al eens gehad, maar dat was maar 1 avondje en toen was het probleem opgelost. Maar bij jou is het vreemd dat het zolang duurt.

Shift

Legacy Member
Heeft iemand de oplossing gevonde ? Ik heb namelijk hetzelfde probleem..

azertyalex

Legacy Member
shift zei:
Heeft iemand de oplossing gevonde ? Ik heb namelijk hetzelfde probleem..

Kijk eens of ge een film kunt bestellen. Neem desnoods gewoon de kenismakingsfilm.
Niet op yelo, maar op uwen hd digicorder zef

Shift

Legacy Member
Ja dat is allemaal geen probleem, ik kan vanop men digicorder films opnemen maar niet via yelo ...

azertyalex

Legacy Member
shift zei:
Ja dat is allemaal geen probleem, ik kan vanop men digicorder films opnemen maar niet via yelo ...

niet opnemen, bestellen.
ik heb ook het probleem gehad, dat was een van de voortekenen.
dan is je digibox niet aangesloten op internet, kheb niets gedaan daarna maar is terug goedgekomen.

B-kick

Legacy Member
Je digicorder heeft daarvoor verbinding met internet nodig. Kijk eens of de internetkabel goed in de digicorder zit?

Shift

Legacy Member
:woohoo:Yow, heb het gistere al opgelost, internet kabel zat wat los :)

Toch bedankt allemaal !

ps: nu één aan het volgen via yelo, tv op pc :woohoo:

azertyalex

Legacy Member
shift zei:
:woohoo:Yow, heb het gistere al opgelost, internet kabel zat wat los :)

Toch bedankt allemaal !

ps: nu één aan het volgen via yelo, tv op pc :woohoo:

Voila! Opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan