B - MAXX
Legacy Member
Hallo,
heb mijn pc nog maar een paar dagen in elkaar gezet, een i5 2500K met een Scythe Ninja 3 koeler erop.
Fan van de scythe staat ongeveer halfweg (potentiometer).
Ik merk dat er steeds een groot verschil is tussen core0 en core3..
Ook merk ik dat de scythe niet echt héél stevig vastzit, maar je kan er een paar mm mee bewegen, links, rechts, boven, onder, maar nu ook niet gelijk nen losse tand ofzo
Hier zie je de temps na een half uurtje prime95.
KLik
Is dit zowat in orde?
mvg, Bart.
edit: ja sorry, hoort niet bij aankoopadvies.
heb mijn pc nog maar een paar dagen in elkaar gezet, een i5 2500K met een Scythe Ninja 3 koeler erop.
Fan van de scythe staat ongeveer halfweg (potentiometer).
Ik merk dat er steeds een groot verschil is tussen core0 en core3..
Ook merk ik dat de scythe niet echt héél stevig vastzit, maar je kan er een paar mm mee bewegen, links, rechts, boven, onder, maar nu ook niet gelijk nen losse tand ofzo

Hier zie je de temps na een half uurtje prime95.
KLik
Is dit zowat in orde?
mvg, Bart.
edit: ja sorry, hoort niet bij aankoopadvies.