Assassin007
Legacy Member
Kheb een paar weken geleden een tft monitor gekregen, benq t904. Maar nu begint hij lawaai (hoog piepende toon)te maken als ik hem in standby zet. Zal wss wel aan de voeding liggen, maar kan ik er zelf iets aan doen of moet ik hem effe terug brengen naar dealer. Al goed dat er 3jaar garantie op zit.

wissele tege mijne tatung 17' CRT mss, ik vind da gepiep ni erg ze