WEETEE11111
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik vroeg me af of het mogelijk is de toetsen van je toetsenbord zelf in te stellen? De slaapstand knop van mijn toetsenbord zit net boven de escape knop en vaak misdruk ik mij dus en das heel vervelend natuurlijk...
gaat dit via Windows 7 , of via een programma?
Bedankt!
Ik vroeg me af of het mogelijk is de toetsen van je toetsenbord zelf in te stellen? De slaapstand knop van mijn toetsenbord zit net boven de escape knop en vaak misdruk ik mij dus en das heel vervelend natuurlijk...
gaat dit via Windows 7 , of via een programma?
Bedankt!