Archief - tv kaart aansluiten mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EpilEpic

Legacy Member
hoj,

ik heb zonet de eerste lading van mijn onderdelen aangekregen (alles uitgezonderd de videokaart en het besturingssysteem)

nu ben ik al wel een tijdje bezig met de juiste kabels op de juiste plek te steken.
voor de duidelijkheid zal ik even eerst mijn set-up hieronder plaatsen zodat jullie zowat kunnen volgen met wat ik juist allemaal zeg:

mobo:msi p67a-g65 (b3)
voeding: seasonic S12 II bronze (620W)
processor: intel i2500k
geheugen: corsair xms3 8Gb (2x4Gb)
SSD:OCZ vertex 2 60GB
HDD: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class 1Tb (2keer)
optische drive: Samsung SH-B123L
extra: Antec VERIS Multimedia Station Premier
besturingssysteem: windows 7 OEM
graka: Asus Radeon HD 6950 2048 MB

zo, dit gezegd zijnde kom ik tot mijn vraag:
ik een tv-kaart gekregen van een vriend, die die niet meer nodig had, een ouder modelletje maar heb het maar heel soms nodig dus dat is op zich niet echt een probleem.
nu heb ik enkel de videokaart gekregen en wat kabels voor langs de buitenkant, maar geen kabels voor vanbinnen, welke kabels heb ik nog nodig naast ze gewoon in het pci-slot te steken om de kaart te kunnen gebruiken en waar zou ik die kabels kunnen vinden??

het gaat hier om volgende tv-kaart: videomate tv gold+ II
pricewatch: Compro VideoMate TV Gold Plus II

alvast bedankt!

edit:
Ik heb de tv-kaart net even van dichtbij bekeken en ik zie 6 aansluitingen:
1 witte (2pin)waar bovenstaat: mainboard
1witte (2pin)waar bovenstaat Button
en 1 groene (4pin) waar niets bijstaat
een zwarte (2pin) waar bijstaat jx1
een zwarte (2pin) waar bijstaat D1
een zwarte (2pin) waar bijstaat J6 (2pin)
en een witte (3pin)waar bijstaat j205
weet niet of jullie hier iets mee zijn...

Mr. Humphries

Legacy Member
Je moet intern niets meer aansluiten. Dit zijn extra's om de kaart op te zetten via de powerbutton bijv.

EpilEpic

Legacy Member
ah nice,

bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord +1 rep

mag dan ook meteen een slotje op...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan