Jedi M.S.
Legacy Member
Hello,
Op m'n werk zitten we hier met een PC scherm dat als je het aansteekt een fractie van een seconde beeld geeft, en dan weer niets. Als je het scherm uit- en aanzet doet hij dit opnieuw, en dit kan je zoveel herhalen als je wilt.
Als je er met een lamp op schijnt zie je het beeld wel, dus is het waarschijnlijk de voeding van de backlights die kapot is.
Wat denken jullie?
Kostelijk om te laten herstellen? Mogelijk om zelf te herstellen?
Thanks !
Op m'n werk zitten we hier met een PC scherm dat als je het aansteekt een fractie van een seconde beeld geeft, en dan weer niets. Als je het scherm uit- en aanzet doet hij dit opnieuw, en dit kan je zoveel herhalen als je wilt.
Als je er met een lamp op schijnt zie je het beeld wel, dus is het waarschijnlijk de voeding van de backlights die kapot is.
Wat denken jullie?
Kostelijk om te laten herstellen? Mogelijk om zelf te herstellen?
Thanks !
mah... in den tijd waarin wij leven 