trikke11
Legacy Member
Salute !
Ik vlieg bij Jasta 5 Rise of Flight.
We gebruiken Teamspeak3, Mumble en Ventrilo.
Als ik me in een server begeef waar veel volk zit, krijg ik static, vervormd geluid, ik versta niemand meer, terwijl ik netjes blijf doorkomen aan de andere kant. Uiterst frustrerend !
Iemand enig idee waaraan dat kan liggen ?
up and down zijn 3.5 en 25 Mbps
TIA !
Ik vlieg bij Jasta 5 Rise of Flight.
We gebruiken Teamspeak3, Mumble en Ventrilo.
Als ik me in een server begeef waar veel volk zit, krijg ik static, vervormd geluid, ik versta niemand meer, terwijl ik netjes blijf doorkomen aan de andere kant. Uiterst frustrerend !
Iemand enig idee waaraan dat kan liggen ?
up and down zijn 3.5 en 25 Mbps
TIA !

ad