Ripperke
Legacy Member
ik heb een klein probleem.
Ik begon het in mijn hoofd te steken om mijne pc is uit te kuisen ivm stof ect...
Nu ik was zo stom geweest om ook mijn gfx kaart de fan eraf te halen om het stof eruit te nemen,, ja ik weet het stom idee, maar ik kwam er te laat achter.
Ik had gelukkig nog koeling pasta over van jaren terug toen ik nog mijn pc zelf ineen stak, en heb die gebruikt.
nu alles goed en wel en heb ik alles ineen kunnen steken pc gestart an alles ziet er goed uit, dan heb ik een programma gedownload om de gpu temp te testen en hier is het resultaat als ik the witcher aan het spelen ben en hier is het in idle (als ik deze thread aan het maken ben). Ik heb ook gecheckt op nvidia dat de gpu 105 graden aan kan, nu mijn vraag is moet ik me zorgen maken of niet want de fan van mijn kaart maakt toch een zoemend geluid
Ik begon het in mijn hoofd te steken om mijne pc is uit te kuisen ivm stof ect...
Nu ik was zo stom geweest om ook mijn gfx kaart de fan eraf te halen om het stof eruit te nemen,, ja ik weet het stom idee, maar ik kwam er te laat achter.
Ik had gelukkig nog koeling pasta over van jaren terug toen ik nog mijn pc zelf ineen stak, en heb die gebruikt.
nu alles goed en wel en heb ik alles ineen kunnen steken pc gestart an alles ziet er goed uit, dan heb ik een programma gedownload om de gpu temp te testen en hier is het resultaat als ik the witcher aan het spelen ben en hier is het in idle (als ik deze thread aan het maken ben). Ik heb ook gecheckt op nvidia dat de gpu 105 graden aan kan, nu mijn vraag is moet ik me zorgen maken of niet want de fan van mijn kaart maakt toch een zoemend geluid


zo kan je zien of het een spike was of niet.