Nighthawk
Legacy Member
ik kijk vandaag eens bij cpu-z naar mijn ram
en daar staat dat mijn max bandwith 667 mhz is
wil dit dan zeggen dat ik ramlatten heb gekregen van 667 mhz of niet
ik zit net een i7 2600k en die draait idle op 1.6xx ghz en zet zichzelf hoger als het nodig is
is dit mss met het ram ook zo ?
mvg nighthawk
en daar staat dat mijn max bandwith 667 mhz is
wil dit dan zeggen dat ik ramlatten heb gekregen van 667 mhz of niet
ik zit net een i7 2600k en die draait idle op 1.6xx ghz en zet zichzelf hoger als het nodig is
is dit mss met het ram ook zo ?
mvg nighthawk