fANAT1C
Legacy Member
yooo, ik heb vandaag de Belgacom B-box 2 via Taxipost thuis geleverd gekregen. Vrijdag naar Belgacom gebeld dat ze mij op het VDSL2 profiel moesten zetten, want nu sta ik nog op het oude ADSL profiel. Ze hebben ondertussen ook gecheckt of ik wel VDSL2 aan kan en dat zou allemaal in orde zijn. De €50 activatiekost valt zelfs weg vanwege een of andere promotie. Op 23 september komt er een technieker naar de centrale waarop ik aangesloten ben om alles daar in orde te maken.
Nu is mijn vraag, wat kan ik nog met mijn oude router aanvangen? Kan ik die gebruiken als een switch of om een lokaal netwerkje te maken (draadloos of bedraad), het is zonde om dat ding weg te gooien/te laten bestoffen als hij nog kan dienen.
Het betreft hier een Belkin ADSL2+ Modem with High-Speed Mode Wireless-G Router zonder veel toeters en bellen (DSL poort, 4 ethernet poorten en een ingang voor de stroom adaptor).
Nu is mijn vraag, wat kan ik nog met mijn oude router aanvangen? Kan ik die gebruiken als een switch of om een lokaal netwerkje te maken (draadloos of bedraad), het is zonde om dat ding weg te gooien/te laten bestoffen als hij nog kan dienen.
Het betreft hier een Belkin ADSL2+ Modem with High-Speed Mode Wireless-G Router zonder veel toeters en bellen (DSL poort, 4 ethernet poorten en een ingang voor de stroom adaptor).