Racing_Genk
Legacy Member
Hey
Ik wil mijn webcam in de macbook laptop kunnen gebruiken op msn, maar als iemand een videogesprek probeert te starten ziet hij enkel zwart (dus webcam werkt niet)
Ik lees dat het op msn niet werkt, maar ook op skype blijft het schermpje zwart.., iemand ideeen?
Alvast bedankt
Ik wil mijn webcam in de macbook laptop kunnen gebruiken op msn, maar als iemand een videogesprek probeert te starten ziet hij enkel zwart (dus webcam werkt niet)
Ik lees dat het op msn niet werkt, maar ook op skype blijft het schermpje zwart.., iemand ideeen?
Alvast bedankt