gigi
Legacy Member
Ik heb hier nog enkele vragen die in men hoofd ronddwalen.
Wat doe ik met:
Spread spectrum,Turbo core en Cool&quit?
En als 2de, ik heb nu 2 x 2Gb ram, daar het geheugen vrij goedkoop staat was ik aan't denken om er nog eens 2x2Gb(van hetzelfde merk en soort) bij te steken. is dit goed of te verwaarlozen?(heb win7 64bit)
Wat doe ik met:
Spread spectrum,Turbo core en Cool&quit?
En als 2de, ik heb nu 2 x 2Gb ram, daar het geheugen vrij goedkoop staat was ik aan't denken om er nog eens 2x2Gb(van hetzelfde merk en soort) bij te steken. is dit goed of te verwaarlozen?(heb win7 64bit)


Maja de ram sta nu cheap dus wrom ni
Ge weet maar nooit hoe zwaar programma's in de toekomst gaan zijn he