Juf Kim
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn gsm omdat ik van mijn vriend een nieuwe heb gekregen die toch iets vrouwelijker is.
- De gsm ziet er als nieuw uit, heeft altijd in een hoesje gezeten.
- Hij zit netjes in de doos met alle originele accessoires erbij.
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 190 euro
Ik verkoop mijn gsm omdat ik van mijn vriend een nieuwe heb gekregen die toch iets vrouwelijker is.
- De gsm ziet er als nieuw uit, heeft altijd in een hoesje gezeten.
- Hij zit netjes in de doos met alle originele accessoires erbij.
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 190 euro