superjeltsin
Legacy Member
Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn Blackberry Storm 9500. Hij is een kleine 2 weken oud en ik heb hem amper gebruikt. Hij is dus in nieuwstaat (geen moeite voor foto's denk ik). Alles zit erbij (doos, kabels, cd) maar ik heb wel geen factuur aangezien ik de BB als geschenk gekregen heb en het niet mijn ding is. Ik zou er graag een 250 euro voor krijgen maar bieden is toegestaan of ruilen met een andere smartphone.
Meeneem: 250
Minimum: 230
MVG
Ook op Kapaza en 2dehands
Hierbij verkoop ik mijn Blackberry Storm 9500. Hij is een kleine 2 weken oud en ik heb hem amper gebruikt. Hij is dus in nieuwstaat (geen moeite voor foto's denk ik). Alles zit erbij (doos, kabels, cd) maar ik heb wel geen factuur aangezien ik de BB als geschenk gekregen heb en het niet mijn ding is. Ik zou er graag een 250 euro voor krijgen maar bieden is toegestaan of ruilen met een andere smartphone.
Meeneem: 250
Minimum: 230
MVG
Ook op Kapaza en 2dehands

