Deadelus
Legacy Member
Hoi,
Voor mijn rapport hebben ze mij iets leuks gekocht... dachten ze...
Ik gebruik namelijk mijn gsm als mp3 dus is dit enkel overtollig gewicht als ik hem zou gebruiken.
Het toestel zit dus nog in gesloten verpakking en heeft garantie via apple zelf. Ik heb hem gekregen dus geen factuur voor handen.
Wat pics:
http://users.telenet.be/deadelus/verkoop/
Prijs via apple is 209 euro
Er zal vast een lagere prijs ergens voor handen zijn maar heb geen zin om te zoeken. En dan mag je me die best via PM laten weten. Dan zal ik het nakijken aan de hand van een link. Geen link voorhanden... to bad! Maar laat mijn thread dan met rust.
Toestel gaat weg vanaf 150 euro excl, dit is ook minimum. Iedereen kent de regels onderbieden heeft dus ook geen nut en kost je alleen maar infractions!
Greetz
Staat op TNG, LV
Voor mijn rapport hebben ze mij iets leuks gekocht... dachten ze...
Ik gebruik namelijk mijn gsm als mp3 dus is dit enkel overtollig gewicht als ik hem zou gebruiken.
Het toestel zit dus nog in gesloten verpakking en heeft garantie via apple zelf. Ik heb hem gekregen dus geen factuur voor handen.
Wat pics:
http://users.telenet.be/deadelus/verkoop/
Prijs via apple is 209 euro
Er zal vast een lagere prijs ergens voor handen zijn maar heb geen zin om te zoeken. En dan mag je me die best via PM laten weten. Dan zal ik het nakijken aan de hand van een link. Geen link voorhanden... to bad! Maar laat mijn thread dan met rust.
Toestel gaat weg vanaf 150 euro excl, dit is ook minimum. Iedereen kent de regels onderbieden heeft dus ook geen nut en kost je alleen maar infractions!
Greetz
Staat op TNG, LV

