Archief - Ipod nano -=NIEUW=- 2e gen en groen 4 gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadelus

Legacy Member
Hoi,

Voor mijn rapport hebben ze mij iets leuks gekocht... dachten ze...

Ik gebruik namelijk mijn gsm als mp3 dus is dit enkel overtollig gewicht als ik hem zou gebruiken.

Het toestel zit dus nog in gesloten verpakking en heeft garantie via apple zelf. Ik heb hem gekregen dus geen factuur voor handen.

Wat pics:

http://users.telenet.be/deadelus/verkoop/

Prijs via apple is 209 euro
Er zal vast een lagere prijs ergens voor handen zijn maar heb geen zin om te zoeken. En dan mag je me die best via PM laten weten. Dan zal ik het nakijken aan de hand van een link. Geen link voorhanden... to bad! Maar laat mijn thread dan met rust.

Toestel gaat weg vanaf 150 euro excl, dit is ook minimum. Iedereen kent de regels onderbieden heeft dus ook geen nut en kost je alleen maar infractions!

Greetz


Staat op TNG, LV

^MystiQ

Legacy Member
Bij nader inzien laat ik mijn bod vallen wegens de te grote afstand :)

Deadelus

Legacy Member
Afstand is voor mij totaal geen probleem. Ik verzend dat zeer goed dat kan iedereen waar ik mee gehandeld heb beamen.

Geen slechte deals gehad.

Maar het is uw keuze

Uw bod was 170 euro incl aangezien het in de kruitvat voor 179 staat. Dan wordt de meeneemprijs naar 170 euro incl gezet. De eerste die dit bied mag hem of komen halen of we regelen het via verzending.

Greetz

^MystiQ

Legacy Member
Anders zou ik 170 euro inclusief verzending willen bieden. Maar als da vanuit noord limburg moet komen is da nogal redelijk ver ( en onveilig ? ) Kvind da nogal fragiele aankopen.

Deadelus

Legacy Member
Ik kan je verzekeren dat dat apparaat goed bij je toekomt. Gaat in een postpack met bubbel folie of izomo. Dan ook nog eens in zijn eigen verpakking. Geen probleem :).

Mocht hij defect bij je aankomen, wat ik zeker niet verwacht. Dan stuur je hem gewoon terug en krijg je je geld - verzending terug. Doe ik niet moeilijk over. Noteer ik wel het serienummer :)

Greetz

^MystiQ

Legacy Member
Ok dan 170 euro inclusief verzending.

Hoger gaak voorlopig niet want staat in kruidvat tegen 179 euro.

Linkje : Hier
PAgina 6-7

Deadelus

Legacy Member
Zoals ik juist al heb gezegd is dat meeneemprijs :)

Je moet wel denken dat bij kruitvat nog 7 euro handelingskosten komen ;)

Maar goed ik stuur je een pm met de details,

Dit kan afgesloten worden tot nader inzien.

Greetz

^MystiQ

Legacy Member
Ah ok ^^

Stuur mij uw gegevens door via PM ook en ik stort zo dadelijk al het bedrag naar je rekening :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan