GosU
Legacy Member
heb hier een kingston 16gb kaartje.
met factuur bij van gisteren,
heeft 70euro gekost bijna.
die zou ik willen ruilen voor een high speed class 8gb sandisk kaartje.
moet wel een high speed zijn.
reden hiervoor is,
htc hd2 reageert enorm traag als ik de 16gb volzet mee muziek.
daarom ook de vraag naar class 6kaartje liefst.
de kingston is 1x volgezet mee muziek.
maar derna volledig leeggehaalt terug.
het gaat hem dus om dit produckt
Kingston MicroSDHC 16GB Mobility Kit - PDAshop.be
is dus als nieuw met alles erbij, verpakking is juist wel open geweest.
en met factuur ook bij van pdashop
ps: staat ook te koop voor 50euro exl! dus niet incl bieden.
minder niet, aangezien hij als nieuw is
met factuur bij van gisteren,
heeft 70euro gekost bijna.
die zou ik willen ruilen voor een high speed class 8gb sandisk kaartje.
moet wel een high speed zijn.
reden hiervoor is,
htc hd2 reageert enorm traag als ik de 16gb volzet mee muziek.
daarom ook de vraag naar class 6kaartje liefst.
de kingston is 1x volgezet mee muziek.
maar derna volledig leeggehaalt terug.
het gaat hem dus om dit produckt
Kingston MicroSDHC 16GB Mobility Kit - PDAshop.be
is dus als nieuw met alles erbij, verpakking is juist wel open geweest.
en met factuur ook bij van pdashop
ps: staat ook te koop voor 50euro exl! dus niet incl bieden.
minder niet, aangezien hij als nieuw is