Terror Factor
Legacy Member
Ik heb hier nog een versterker staan die ik niet meer gebruik. Het gaat om een powermaxx MS6500. Powermaxx is het huismerk van musicstore.de.
Heel goede prijs/kwaliteit versterker. 'k verkoop hem omdat ik geen boxen meer heb
Meer info: power maXX - MS 6500 Amplifier 2x 590Watt, 4Ohm : Power amplifiers
Meeneemprijs: 200 euro
Liefst geen verzending, da spel weeg ~25kg ofzo, dusja
De 4 speakonkabels zijn enkele meters lang, meeneemprijs 20 euro. Als ge de versterker ook koopt, moogt ge ze hebben voor 10 euro
Heel goede prijs/kwaliteit versterker. 'k verkoop hem omdat ik geen boxen meer heb

Meer info: power maXX - MS 6500 Amplifier 2x 590Watt, 4Ohm : Power amplifiers
Meeneemprijs: 200 euro
Liefst geen verzending, da spel weeg ~25kg ofzo, dusja

De 4 speakonkabels zijn enkele meters lang, meeneemprijs 20 euro. Als ge de versterker ook koopt, moogt ge ze hebben voor 10 euro
