Archief - Samsung LCD TV 32" LE32R51B HDready HDMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breugiek

Legacy Member
Ik bied hier mijn samsung 32" lcd aan, dewelke net twee jaar jong is, en in PERFECTE staat, met remote en handleidingen.

linkje http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp?page=Specifications

OPGELET: toestel kan pas weg als de nieuwe binnen is (ongeveer 14 dagen) en zal dus NIET eerder weggaan!

Bieden vanaf € 600,00, daaronder gaat hij niet weg

Enkel afhaling te Ranst (bij a'pen, E34).

Foto's volgen later op de dag.

Ik behoud mij het recht om de verkoop toch te annuleren, indien mijn nieuw toestel langer wegblijft dan vooropgesteld door de leverancier!

breugiek

Legacy Member
Yanniboytje zei:
ik bied 450 euro, aangezien hij nieuw toch zo weinig meer kost, trouwens ik kan Full HD's kopen voor 600 euro met een samsung beeldbuis (32 inch!)

450 is genoteerd, maar daar gaat hij niet voor weg! Touwens, als je voor € 600 full hd's kan kopen, waarom zit je dan € 450 te bieden op een gewone HDready 720p??

Trouwens € 600 voor een full hd??? link graag? Merk? beeldbuis????? (dat bestaat enkel bij CRT tv's en niet bij lcd of plasma hoor...)

kibo

Legacy Member
Offtopic verwijderd,
de volgende die offtopic gaat, mag infractions verwachten.
Ts mag nog altijd vragen wat hij wil zolang het niet boven de nieuwprijs is.
Als er geen deftig bod of interesse is,zal de TS zijn conclusies wel trekken.
Btw: hier is het een verkoopsforum,geen discussie forum.

Mvg,

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik bied 500 euro.. is m'n enige bod dat ik uitbreng aangezien dit m'n budget is.

grtz

breugiek

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Ik bied 500 euro.. is m'n enige bod dat ik uitbreng aangezien dit m'n budget is.

grtz


Sorry dat ik zo laat reageer, maar mijn grootmoeder is gestorven, en ben niet in de mooth geweest om veel te reageren en te denken...

Heb jij nog interesse?

Tnx.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ow, m'n deelneming dan.

Ik zie het eventueel wel nog zitten.. je moet me maar eens pm'en wanneer je tijd hebt.

Grtz

breugiek

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Ow, m'n deelneming dan.

Ik zie het eventueel wel nog zitten.. je moet me maar eens pm'en wanneer je tijd hebt.

Grtz


Zoals afgesproken in PM, verkocht aan CreaTe@SoF2!
Pm is verzonden voor verder af te spreken! Graag reactie van den koper!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Yep idd heb bod bevestigd en breugiek heeft het aangenomen.
Got pm!

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan