Barbeet
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn samsung star verkopen.
Het is de versie zonder wifi.
Toestel heeft al redelijk wa meegemaakt, daarmee dat de prijs redelijk laag ligt.
Op de achterkant zit het vol met krasjes op het plasticje, maar dit kan je vervangen.
Op de voorkant zit er een kleine streep verticaal, maaar als het toestel aanligt is er weinig van te merken.
Batterij is zeer goed, 1 keer opladen om de 6 dagen.
Al bij al valt het mee ze, een zeer goed toestel + nog garantie.
Garantieticket zit er bij en ook de doos en lader.
Aangekocht op 09/07/2009.
Het toestel werkt dus perfect, enkel de achterkant moet vervangen worden als die krasjes u niet aanstaan.
min 50 euro afgehaald of 50 excl verzending.
foto's kan ik niet posten.
Greetz
Ik zou graag mijn samsung star verkopen.
Het is de versie zonder wifi.
Toestel heeft al redelijk wa meegemaakt, daarmee dat de prijs redelijk laag ligt.
Op de achterkant zit het vol met krasjes op het plasticje, maar dit kan je vervangen.
Op de voorkant zit er een kleine streep verticaal, maaar als het toestel aanligt is er weinig van te merken.
Batterij is zeer goed, 1 keer opladen om de 6 dagen.
Al bij al valt het mee ze, een zeer goed toestel + nog garantie.
Garantieticket zit er bij en ook de doos en lader.
Aangekocht op 09/07/2009.
Het toestel werkt dus perfect, enkel de achterkant moet vervangen worden als die krasjes u niet aanstaan.
min 50 euro afgehaald of 50 excl verzending.
foto's kan ik niet posten.
Greetz