Archief - Smartphone Samsung SGH-I200 NIEUW IN DOOS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gigagadgets.be

Legacy Member
ORIGINELE WINKELPRIJS 219 EURO !!
Mijn vraagprijs is 99 euro
Nieuwe Samsung SGH-I200 smartphone. Nog nieuw in verzegelde doos.
Gewonnen met een wedstrijd van Insites .

Enkele topfeatures van de telefoon :

- Microsoft Windows Mobile 6.1 SP
- Pocket Internet Explorer
- Gewicht : 101,4 g
- Afmetingen : 116,7 x 50,8 x 11,8 mm
- Camera / Video
- Muziek MP3 Beltonen
- PPT, Word, Excel, Tekst, PDF
- Email, Internet
- Bluetooth
- MicroSd geheugenslot
- ....

Meer informatie vind je op de samsung website

SAMSUNG Belgium - Main en dan typ je in SGH-I200


design


- Het compacte en stijlvolle design is aantrekkelijk voor managers met smaak.
- Dankzij het platte ontwerp met geringe afmetingen (116 x 50 x 11,8 mm) past deze mobiele telefoon perfect in uw hand of jaszak.
- Grote 2,3-inch QVGA TFT met 262 000 levendige kleuren.
- Dankzij de balkvorm zijn alle functies gemakkelijk toegankelijk en goed te zien, vanaf het glanzende LCD-scherm tot het ergonomische toetspaneel.
- Met het alfanumerieke toetspaneel is er een dunnere en meer gestroomlijnde behuizing mogelijk.Windows Mobile 6.1


- Een virtueel kantoor dat altijd bij u is. Windows Mobile 6.1-ready.
- Profiteer volledig van Outlook, MS Office en Line-of-Business-applicaties en services.
- Verbeterde functies zijn onder meer de intuïtieve UI, ondersteuning voor Office 2007 documenten, verbeterde Excel-tabellen, de mogelijkheid om zip-bestanden uit te pakken, smartart in Power Point te bekijken, HTML in e-mailberichten en functies voor kippen/kopiëren/plakken tussen de verschillende programma's (webbrowser en messenger).camera


- 2 Megapixel camera met CMOS-lens.
- Voor perfecte foto's, Smile Shot-technologie waarbij alleen foto's worden geschoten wanneer het model lacht.
- Face Detection-technologie detecteert automatisch gezichten in de foto en past de instellingen voor een optimale portretfoto aan.
- Een tweede CIF-camera biedt videotelefonie, waarmee u onderweg aan videoconferenties kunt deelnemen.

HSDPA


- Aangedreven door High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA) voor gegevensoverdracht met snelheden van 3,6 Mbps.
- Eenvoudig grote bestanden downloaden en e-mailberichten snel openen.
Windows Live


- Een grote reeks toepassingen gericht op sociale networking.
- Versturen van instantberichten, afbeeldingen en bestanden of deelnemen aan chatgroepen en emoticons gebruiken tijdens het chatten.
- Onderweg verbonden blijven met uw community via Spaces, foto's en links verzenden.
- Blijf verbonden met Windows Live Hotmail via Push Email.
- Graphics, weblinks en foto's van contactpersonen in e-mailberichten bekijken en zelfs e-mailberichten beantwoorden met voice recordings.overige functies


- De Auto Light Sensor past automatisch het licht van de display aan het omgevingslicht aan, zodat u meer licht hebt tijdens het werken en batterijen bespaard wanneer u niet werkt.
- De functie Message ticker biedt flitsende nieuwe manieren om SMS-berichten weer te geven dankzij automatische pop-upschermen en decoratieve functies.

gigagadgets.be

Legacy Member
echt niemand interesse ? Doe een "redelijk" bod. Is compleet nieuw in doos !!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan