Justchill
Legacy Member
Deze versterker is in goede staat en werkt nog uitstekend. Hij heeft altijd in mijn Renault Clio gezeten.
* SQ amp: uitstekende klankkwaliteit
* 4 X 50W RMS
* gebrugd 150W RMS
* stabiel op 1 ohm (200W RMS)
* ingebouwde crossover
Voor de specs zie
http://users.telenet.be/chs/Temp/844373_5_full.jpg
meeneem = 75€
minimum = 55€
* SQ amp: uitstekende klankkwaliteit
* 4 X 50W RMS
* gebrugd 150W RMS
* stabiel op 1 ohm (200W RMS)
* ingebouwde crossover
Voor de specs zie
http://users.telenet.be/chs/Temp/844373_5_full.jpg
meeneem = 75€
minimum = 55€