Archief - TK: Canon EOS 400D + 18-55mm IS + draagtas vanaf 300 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giger

Legacy Member
Toestel is 2 jaar oud maar van het aantal clicks heb ik geen idee. Was toch niet zo mijn ding en heb zelfs nooit alle functies leren gebruiken.

Amadeke

Legacy Member
ik had het nog niet over eventuele opleg :pµ
enkel of je interesse had

en geen idee wat er 'makkelijker' is aan een accu ipv (herlaadbare) AA batterijen
zijn geen AAA
als je accu leeg is is hij leeg
in iedere (nacht)winkel/souvernirshop koop je AA-batterijen zodat je onmiddellijk verder kunt.
just my 2cents

clavicula

Legacy Member
wat voor soort draagtas zit erbij? eventueel foto mogelijk?
(ik heb nog de allereerste ixus van canon liggen, heeft me toen 649 euro's gekost :-)... ik denk dat hij ondertussen een collecters item aan het worden is. Maar vermoedlijk zal je daar niet echt naar op zoek zijn vrees ik.)

clavicula

Legacy Member
alle accesoires zijn waarschijnlijk ook nog aanwezig? baterijlader, usb kabel, eventuele geheugenkaarten, ...?

de draagtas zegt mij niet zoveel, voor het geheel zonder tas wil ik een bod van 250 euro doen.

giger

Legacy Member
Kaartje zit er niet bij. Kan er wel een 2GB kaartje bijdoen maar die tas blijft ook in het pakket aangezien ik er toch niets mee kan doen. Alle andere dingen zitten ook bij in de doos evenals een klein zonnekapje voor de lens.
Bod van 250 euro echter niet aanvaard, zeker niet met 2GB kaartje erbij.

clavicula

Legacy Member
wanneer wordt er afgesloten? is er nog een factuur aanwezig? is er nog garantie op? (juist ouder of juist jonger dan 2 jaar)
dat zullen de laatste vragen zijn denk ik

giger

Legacy Member
Factuur niet meer aanwezig (ben geen held in het bijhouden van die dingen).
Ietsje jonger dan 2 jaar maar zal niet veel zijn.
Wil hem dit weekend verkocht krijgen maar aan aanvaardbare prijs.

clavicula

Legacy Member
bij deze dan 300 euro geboden

(als iemand de tas zou willen, pm me dan)

Plato

Legacy Member
Interesse, op kapaza zeg je ook te bezichtigen in Dilbeek, ik zou wel eens willen zien naar de staat alvorens een bod uit te brengen.

giger

Legacy Member
Ja, mijn vriend woont daar. Maar die komt de volgende dagen naar mij en gaat pas zaterdag terug naar daar. Dus je kunt hem dan wel bezichtigen. Hij is in ieder geval in nieuwstaat maar uiteraard mag je dat voor jezelf uitmaken en hem eerst bekijken.

Bodje van 300 aanvaard. Ik sluit af op zondag om 17u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan