Archief - TK: CRT TV + accesoires !!!Quasi nieuw!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hello,

Wegens het idee om een LCD tv te kopen verkoop ik mijn huidige tv.

Het is een VESTEL 5151 51CM tv. (Vestel a.k.a JVC)

Specs:

51 cm beeldbuis
Teletekst
100 voorkeuze zenders
On Screen Display
Multi systeem
Meertalig menusturing
Kinderslot
Scart aansluiting
Sleep-timer
Leverbaar in: Zilver

Info:

- TV is 2jaar jong
- TV heeft zeer zelden aan gestaan! (ik heb geen kabel op mijn kamer!)
- TV used for: PS2 (zelden of nooit op speel) en 2 TV posten EEN en Canvas
- TV hangt aan de muur! NO SINGLE SCRATCH.
- TV speelt heel goed nooit geen klachten gehad

Accessoires:

= deze zijn appart aangekocht geweest

- Antenne http://www.kompernass.com/pages/_pdfs/1dfb812b4d11634e80e3c790f0a13d33.pdf
- Muurbevestiging waar tv op staat (zie foto)

Prijs:

Nieuwprijs: €155 (2j terug)
Huidige prijs: €130-€145
Min prijs: €60

Foto's:

TV: http://users.telenet.be/XYRIS/Vestel/IMG_7895.jpg
(lijnen en dergelijke in beeld is door fototoestel, weet je wel)
TV: http://users.telenet.be/XYRIS/Vestel/IMG_7896.jpg
Houder: http://users.telenet.be/XYRIS/Vestel/IMG_7897.jpg
Antenne: http://users.telenet.be/XYRIS/Vestel/IMG_7898.jpg


BIEDEN MAAR!
* Opmerkingen? PM mij!
* Vragen? Stel maar!
* Leveren, mogelijk, zien we dan wel

Killertux

Legacy Member
Kan ik daar de afmetingen van krijgen aub?
Is dit eventueel leverbaar in Gent?

XYRIS

Legacy Member
Killertux zei:
Kan ik daar de afmetingen van krijgen aub?
Is dit eventueel leverbaar in Gent?

+/-50 cm breed
+/-45 cm hoog
+/-50 cm diep

Kan nog extra foto's trekken a ls je wil.

Afstand is 75Km (150 in totaal)... ik weet niet of jij dat wil vergoeden.
Nu mijn auto doet een 7.5L/100.

Anders halverwege ofzo

Killertux

Legacy Member
vooral die afstand, das 25€ kilometervergoeding...
Tv is dieper dan ik dacht ook...

Moest je daar heel binnenkort in de buurt zijn zou ik het mss wel nog overwegen, laat iets weten als je wilt :)

XYRIS

Legacy Member
Killertux zei:
vooral die afstand, das 25€ kilometervergoeding...
Tv is dieper dan ik dacht ook...

Moest je daar heel binnenkort in de buurt zijn zou ik het mss wel nog overwegen, laat iets weten als je wilt :)

Ik ben aan het bieden op Prison break, iemand die ook uit gent is :-)
25€ kilometer moet ik heus ni hebben hoor!!!!!!!!!!!!! :eek:
deel dat door 2 en dat zou ik al zowat MAX vinden.....

denk eens goed na... (je wil die muurhouder dan ook?)

mythe

Legacy Member
Gent is vanuit halle toch maar 50-60 km?
Verkoop je eventueel antenne appart? Speelt het antennetje goed? Aansluitbaar op PC?

XYRIS

Legacy Member
mythe zei:
Gent is vanuit halle toch maar 50-60 km?
Verkoop je eventueel antenne appart? Speelt het antennetje goed? Aansluitbaar op PC?


Ben van lembeek dus das weet ietje langer.
Ik kan via Ninove gaan dan is dat normaal 15km korter maar dan is het geen autosnelweg.

ja antenne speelt goed. sluit je aan op de "coax"? waar je ook je kabel opsteekt

mythe

Legacy Member
XYRIS zei:
Ben van lembeek dus das weet ietje langer.
Ik kan via Ninove gaan dan is dat normaal 15km korter maar dan is het geen autosnelweg.

ja antenne speelt goed. sluit je aan op de "coax"? waar je ook je kabel opsteekt
Verkoop je antenne appart? En eventueel da muurvestigingske (moet ik dan wel vragen aan kotbaas :p)?
Ok, ga dan is overleggen met kotgenoten voor klein goedkoop prul TV'tje te kopen van 30 euro ofzo + antenne.

XYRIS

Legacy Member
TV verkocht aan persoon hieronder en is vandaag
bij hem gebracht geweest... ik ga je een puntje geven
als jij hetzelfde doet...


Killertux zei:
vooral die afstand, das 25€ kilometervergoeding...
Tv is dieper dan ik dacht ook...

Moest je daar heel binnenkort in de buurt zijn zou ik het mss wel nog overwegen, laat iets weten als je wilt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan