Khammy
Legacy Member
Ik doe hoogstwaarschijnlijk mijn Samsung D900 weg.
Reden: ik wil terug een bar-gsm. Slider spreekt me toch niet meer zo aan.
Telefoon is 2 maanden oud en aangekocht bij Phone House. Factuur is aanwezig en garantie dus ook, moest er ooit iets aan zijn.
Amper gebruikt en geen krassen omdat ik terug mijn oude gsm gebruik.
Vragen om foto's is niet nodig: alles in perfecte staat en aanwezig. Ben 100% eerlijk.
Indien voldoende geboden wordt gaat de D900 weg. Dus enkel serieuze bieders. Eventuele ruil met "nieuwe" bar-gsm van zelfde prijsklasse (incl. factuur) is ook een mogelijkheid.
Bij verkoop wordt de gsm enkel afgehaald. Dus geen verzendingen.
Testen geen probleem.
Woonplaats: Zoersel (Antwerpen)
Vragen vormen geen pobleem.
Mvg
Kris
[email protected]
Reden: ik wil terug een bar-gsm. Slider spreekt me toch niet meer zo aan.
Telefoon is 2 maanden oud en aangekocht bij Phone House. Factuur is aanwezig en garantie dus ook, moest er ooit iets aan zijn.
Amper gebruikt en geen krassen omdat ik terug mijn oude gsm gebruik.
Vragen om foto's is niet nodig: alles in perfecte staat en aanwezig. Ben 100% eerlijk.
Indien voldoende geboden wordt gaat de D900 weg. Dus enkel serieuze bieders. Eventuele ruil met "nieuwe" bar-gsm van zelfde prijsklasse (incl. factuur) is ook een mogelijkheid.
Bij verkoop wordt de gsm enkel afgehaald. Dus geen verzendingen.
Testen geen probleem.
Woonplaats: Zoersel (Antwerpen)
Vragen vormen geen pobleem.
Mvg
Kris
[email protected]
