rabbit
Legacy Member
Ik verkoop mijn motorola V3i, omdat ik het niet heb voor klaptelefoons. Ik heb het even geprobeerd, en tis blijkbaar weer mijn ding niet. Ik val nogal "vies" qua gsm's, dus moge het nog een bewijs zijn dat ik er ook goed zorg voor draag.
Aan het toestel scheelt werkelijk niets, het verkeerd in perfecte staat. Toestel wordt geleverd met USB kabel, gewone lader, Micro SD kaart, en CD, alles in de doos.
De factuur wordt mee geleverd zodat er nog meer dan een jaar garantie op het toestel is.
Deze gsm is nu een 8 maand oud, en in onberispelijke staat ( zoals trouwens te zien op de foto's )
Korte specs:
1,3 MP ( goeie reële kwaliteit )
Bleutooth
256K kleurenscherm
MP3 speler
Java games ( oa Urban Asphalt GT standaard )
Aluminium behuizing.
64 MB micro SD kaart.
Mijn vraagprijs is: 120€. Ik heb hem zelf 300€ betaald toen ik hem kocht, en dit toestel kost nog altijd 180 € in de winkel. Gezien de staat van het toestel is dit echt een mooie prijs.
Over de prijs kan nog gediscussieerd worden maar veel gaat daar echt niet meer vanaf! Er is mogelijkheid om er nog wat af te doen, maar kom niet af met -40€.
U kunt me altijd mailen op: [email protected]
foto's:
http://img124.imageshack.us/img124/7418/cimg5016gq2.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/9647/cimg5018it4.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/43/cimg5020au9.jpg
Ben afkomstig van Kortrijk, West-Vlaanderen.
Aan het toestel scheelt werkelijk niets, het verkeerd in perfecte staat. Toestel wordt geleverd met USB kabel, gewone lader, Micro SD kaart, en CD, alles in de doos.
De factuur wordt mee geleverd zodat er nog meer dan een jaar garantie op het toestel is.
Deze gsm is nu een 8 maand oud, en in onberispelijke staat ( zoals trouwens te zien op de foto's )
Korte specs:
1,3 MP ( goeie reële kwaliteit )
Bleutooth
256K kleurenscherm
MP3 speler
Java games ( oa Urban Asphalt GT standaard )
Aluminium behuizing.
64 MB micro SD kaart.
Mijn vraagprijs is: 120€. Ik heb hem zelf 300€ betaald toen ik hem kocht, en dit toestel kost nog altijd 180 € in de winkel. Gezien de staat van het toestel is dit echt een mooie prijs.
Over de prijs kan nog gediscussieerd worden maar veel gaat daar echt niet meer vanaf! Er is mogelijkheid om er nog wat af te doen, maar kom niet af met -40€.
U kunt me altijd mailen op: [email protected]
foto's:
http://img124.imageshack.us/img124/7418/cimg5016gq2.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/9647/cimg5018it4.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/43/cimg5020au9.jpg
Ben afkomstig van Kortrijk, West-Vlaanderen.