Archief - TK] Motorola V3i met 1 jaar garantie resterend.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rabbit

Legacy Member
Ik verkoop mijn motorola V3i, omdat ik het niet heb voor klaptelefoons. Ik heb het even geprobeerd, en tis blijkbaar weer mijn ding niet. Ik val nogal "vies" qua gsm's, dus moge het nog een bewijs zijn dat ik er ook goed zorg voor draag.

Aan het toestel scheelt werkelijk niets, het verkeerd in perfecte staat. Toestel wordt geleverd met USB kabel, gewone lader, Micro SD kaart, en CD, alles in de doos.

De factuur wordt mee geleverd zodat er nog meer dan een jaar garantie op het toestel is.

Deze gsm is nu een 8 maand oud, en in onberispelijke staat ( zoals trouwens te zien op de foto's )

Korte specs:

1,3 MP ( goeie reële kwaliteit )
Bleutooth
256K kleurenscherm
MP3 speler
Java games ( oa Urban Asphalt GT standaard )
Aluminium behuizing.
64 MB micro SD kaart.


Mijn vraagprijs is: 120€. Ik heb hem zelf 300€ betaald toen ik hem kocht, en dit toestel kost nog altijd 180 € in de winkel. Gezien de staat van het toestel is dit echt een mooie prijs.
Over de prijs kan nog gediscussieerd worden maar veel gaat daar echt niet meer vanaf! Er is mogelijkheid om er nog wat af te doen, maar kom niet af met -40€.

U kunt me altijd mailen op: [email protected]

foto's:

http://img124.imageshack.us/img124/7418/cimg5016gq2.jpg

http://img512.imageshack.us/img512/9647/cimg5018it4.jpg

http://img512.imageshack.us/img512/43/cimg5020au9.jpg

Ben afkomstig van Kortrijk, West-Vlaanderen.

rabbit

Legacy Member
Bod van 100€.

Voor 110€ kan het de uwe zijn ( plus eventuele verzendingskosten )

rabbit

Legacy Member
frado2005 zei:
ruilen k800i met opleg?
Neen.

Heb al veel slechts gehoord van die telefoon, wat betreft kinderziekten en dergelijks;

Ga me een oerdegelijke 6310i aanschaffen.

Gsm is verkocht voor bod van 110€ via 2dehands.be

Topic mag dus (voorlopig) dicht.

Lon$daLe

Legacy Member
er moet toch echt iets gedaan worden hieraan zenne...

ik klik vol interesse op deze thread , was al een tijdje aant zien voor een V3i maar ik zag enkel V3 te koop hier...dus ik hierop geklikt nu juist , ik lees beginpost 3 keer fatsoenlijk door !!

nergens een teken van verkoop buiten dit forum om , dan lees ik de laatste post van de thread en er staat ( zoals met zoveel threads de laatste tijd ) verkocht via 2dehands/kapaza/vriendenkring/whatever , dit mag dicht !!
zonder dat het in de beginpost stond dat het item verkocht ging worden buiten deze thread om...

zucht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan