Archief - [TK] Nieuwe Canon NB4-L Batterij en Case Logic tas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lebberdink

Legacy Member
Ik heb hier dus nog een nieuwe batterij en nieuwe Case Logic Compact Digitaal tasje liggen allemaal in nog gesloten verpakking.

foto's: http://users.telenet.be/goegel/verkoop

dan klikken op:
canon batterij 2.JPG
canon batterij.JPG
case logic 2.JPG
case logic.JPG

Case Logic compact digitaal tas --> vanaf 5euro
Canon Batterij --> vanaf 20euro

stvw

Legacy Member
copy paste van andere site neem ik aan

links werken langs geen kanten :p

Lebberdink

Legacy Member
ok nu met "werkende" link

raar dat de rechtstreekse links niet werken

Desert

Legacy Member
plaatselijke winkel hier

En op cdrwinkel.com stonden ze voor 15 euro

Lebberdink

Legacy Member
ik ben mij er van vergewist dat hier veschillende prijsklassen in zijn.

1 ding is zeker, men betaald altijd voor kwaliteit.

ten 2de wat is de capaciteit?

Batterijen met een kleinere capaciteit kosten nu eenmaal minder

voorbeeld GP batterijen:

2700mAh kosten meer als het dubbel dan 1300mAh

de standaard NB4-L is 800mAh, degene die ik verkoop 1000mAh

Als die batterij die jij voor voor 12,50 kan kopen minder dan dit is, kan de prijs heel makkelijk dalen.

p.s. Een ding dat ik uit het verleden heb geleerd met namaak nokia LI-ion batterijen --> beter 5euro meer geven aan zo een batterij en een hele hoop ellende besparen.

Desert

Legacy Member
is identiek dezelfde geen namaak ofzo mja je ziet maar :)

kwil 15 incl geven max

Lebberdink

Legacy Member
ik ga je bod noteren desert, maar ga nog even op andere potentiële klanten wacgreb, ik vind het gek voor die prijs weg te doen

DMX

Legacy Member
bij nspecialist gaan weten vragen en er bestaan geen zwaardere batt.voor canon ixus....originele en enigste batt.die er bestaan zijn die van 760mAh
alle anderen zijn namaak
punt
andere lijn
is bod van desert nog geldig?

Lebberdink

Legacy Member
@ DMX: ja desert zijn bod is nog geldig. Wat is jouw bod? Ja deze batterij is compatible met jouw canon 65, hij zat namelijk bij mijn canon 65 :D

Als je op de foto die ik heb gelinkt kijkt zie je 800mAh/1000mAh staan, tis ook geen originele batterij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan