Archief - TKA Japanse films, OOP's, Criterions en meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SLAB

Legacy Member
Alles in perfecte staat, verzending binnen België is inclusief in prijs; naar Nederland kost extra



- Exiled SE R3 eng. subs van Johnny To met dagboek ! OOP 12 euro

Exiled.jpg


- Taste of Tea aka Cha No Aji Jp R2 Limited edition 65 euro OOP

TasteOfTea.jpg


TasteOfTea2.jpg


- Lower Depths - Criterion - R1 - 2-disc 17 euro

LowerDepths.jpg


- Zatoichi - R2 Jp - 2-disc limited edition - slipcase - still sealed - 25 euro

Zatoichi.jpg


- Hearts and Minds Criterion region 1 16 euro

Hearts.jpg


- Good, the Bad & the Ugly - R1 - 2-disc Collector set - special box - 23 euro

GoodBadUgly.jpg


- One Armed Swordsman Trilogy R3 23 euro

OneArmedSwordsman.jpg


- Goodfellas - R1 - 2-disc SE 6 euro

Goodfellas.jpg


- Blade R2 UK 4 euro

Blade.jpg


- La Haine R2 NL - 4 euro (geen foto)

BiZi

Legacy Member
Hi, slab, wat is er speciaal aan de " special box " van the good, the bad, the ugly?

Kan je effe een paar pics van deze trekken?

Merci alvast

Cyaankali

Legacy Member
Ik bied 65 euro inclusief verzendingskosten voor A Taste of Tea en gezegdzijnde in perfecte staat.

Greetz Cyaankali

:)

ikbendom.com

Legacy Member
la haine 4euro

als goodfellas nl ondertitels heeft biedt ik daar ook 6euro voor maar R1 heeft dat niet zkr?

SLAB

Legacy Member
cyaankali, bod genoteerd, ik pm je vanavond mijn gegevens (ook aan Yenneman)

BiZi, ik zal vanavond enkele foto's nemen en doorsturen

dom.com, bod op la haine genoteerd; ivm goodfellas zal ik je vanavond iets laten weten (zit op werk nu)

Gavin

Legacy Member
20 incl voor die Good, Bad and ugly!

Edit: hup 23incl (maar dan verwcaht ik wel een bubbelenvelopke :p)

SLAB

Legacy Member
uiteraard in stevige verpakking! Gavin, pm me voor afhandeling aub

Cyaankali

Legacy Member
Bij deze vroeg ik me af of de verkoper in kwestie zijn thread wel in de gaten houd. We zijn een dikke week verder en ik heb nog steeds niets vernomen voor wat mijn aankoop betreft.

Laat bij gelegenheid iets weten SLAB. Alvast bedankt.

Greetz Cyaankali

:)

SLAB

Legacy Member
cyaankali, sorry, heb je beantwoord via mail maar kreeg foutmelding terug

eventjes aan iedereen laten weten dat alles op donderdagavond verstuurd werd. Hou er wel rekening mee dat vandaag de post staakt en maandag nationale feestdag is!

Cyaankali

Legacy Member
Alvast bedankt SLAB,

Dat e-mail adres klopt om 1 of andere reden niet. Ik zou dat in de toekomst zo vlug mogelijk in orde moeten brengen om bijkomende problemen te vermijden.

Het is alsof de tijd met een mens speelt ipv een mens met de tijd. Als het pakketje gearriveerd is laat ik je zo vlug mogelijk iets weten incl. al dan niet whitelisted.

Greetz Cyaankali

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan