Terror Factor
Legacy Member
Grote uitverkoop hier, eventjes opsommen:
- Versterker: Powermaxx MS 6500.
2x 590W @ 4ohm
Is in perfecte staat, heeft hier altijd op m'n kamer gestaan. De versterker zelf maakt zo goed als geen lawaai(er zit een fan in). Is een heel goede prijs/kwaliteit-versterker.
Meer info: MS 6500 Endstufe, 2x 590 Watt, 4 Ohm - 2 Channel Power Amp
Min/meeneemprijs: 200 euro(de 4 speakonkabels die ik nog heb krijg je erbij)
- Logitech MX5000 keyboard
Zat in een set met bluetooth muis, maar die gebruik ik zelf. Het gaat om een QWERTY-keyboard. De doos en al de boekjes zijn erbij, en er zit ook een bluetooth usbstick bij. Toetsenbord is amper een halve dag gebruikt, toen de laptop een kortsluiting heeft gehad.
Is dus in nieuwstaat, en het plastiekje zit nog op het scherm.
min/meeneemprijs:: 20/25 euro
- Trust Formula 1 Race Master
Racestuurtje met pedalen voor de pc, heeft een usb-aansluiting.
min/meeneemprijs:: 5 euro
- iPaq 2210 + CF card 512 MB
Toestel is in nieuwstaat. Doos+boekjes etc is allemaal aanwezig. Er zit ook een Compact Flash geheugenkaartje van 512 MB bij.
Meer info: HP iPAQ 2210 - PDAshop.be
Foto: http://terrorfactory.dommel.be/verkoop/100_0366.JPG
min/meeneemprijs:: 50/70 euro
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Alles kan ook hier opgehaald worden.
Ik woon in Nieuwerkerken, Limburg
De versterker is een nogal zwaar spel van 25 kg ofzo, dus 'k heb liever da die opgehaald wordt
Ik heb ook interesse in een ruil tegen een iPhone 3G ((S)) of een HTC Hero of een HTC Magic.
EDIT: Als ik niet binnen de dag reageer, stuur mij dan een pm, ik verlies deze thread nogal eens uit het oog