Archief - TV's, DVDspelers, CDspeler, versterker, ... (Sony, Philips, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
TV Sharp
70cm/28inch, 4:3 beeldratio, 50Hz

Sharp 70ES 04 SN : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao

TV Philips, met bijpassend meubel (met deurtjes, rechts deurtje bovenste bevestiging lichtjes geplooid, sluit nog maar sluit niet goed aan met andere deurtje)
82cm/32inch, 16:9 beeldratio, 100Hz, flat screen

Philips 32 PW 9520 : Lees reviews en vergelijk prijzen op Ciao

(echte foto volgt, vnl voor meubel)

Sony 5 CDspeler CDP-CE215
Amazon.com: Sony CDP-CE215 5-CD Changer: Electronics

Sony speakers (2x) SS-E455V
voorbeeldfoto: http://www.allerlei.nl/foto.aspx?type=3&fotourl=633392995337627500_0006641.jpg

Sony speakers (2x) SS-U10
voorbeeldfoto: http://www.prisjakt.nu/bilder/bild.php?p=14733&type=standard&size=140

Philips versterker FR735 (evt met alle (5) Philips speakers, een van de voorste is wel defect)
Philips FR735

DVDspeler Scott DXi590BK
Scott DXI590BK - Prices, Photos, Videos - DVD Players

DVDspeler Yamada DVD2600
Yamada DVD-2600 Multi-region Capable DVD Player: Amazon.co.uk: Electronics & Photo

Bieden maar.. Ik sluit af na het weekend. Geen verzending! Ophalen of afspreken aan stations in de buurt van Mortsel (Antwerpen).

GeoBem007

Legacy Member
Perfect werkende staat :) Zoals al de rest.. (op die ene speaker van Philips na..)

gsolutions

Legacy Member
Ik heb wel intresse maar in Mortsel kom ik nooit en de prijs is natuurlijk ook een vraag é...
Heb je een idee van de prijs? Nieuwprijs?

GeoBem007

Legacy Member
Ding is denk ik 10j oud. Als ik ff check, kostte het ooit zo'n 150-200 euro
Ik moet er nu niet meer veel van hebben. Ben wat kamers in het huis aan het leeghalen en als ik er geld uit kan halen, des te beter hé ;)

Het kan zijn dat ik voor andere items ook in de Limburg moet zijn, dus kan wel eens die kant uitkomen ;)

gsolutions

Legacy Member
Ow nice! Als hij zoals je zelf zegt geen gebreken heeft qua spelen dan wil ik hem wel.
En hoogst waarschijnlijk heeft hij een laser van sony dus kan ik deze alsnog vervangen door een nieuw model.

Bij deze een bodje van €35.00 zonder verzending.

gsolutions

Legacy Member
En die 4 luidsprekers die je hebt wat is daar nog mee te doen? Zou er wel een paar willen hangen in het magazijn. €5 per stuk? (indien werkend uiteraard :D)

GeoBem007

Legacy Member
Die Sony's?

De eerste twee zijn wel +1m hoog..
Die andere twee zijn rechthoekjes van 20*10*10 ofzo

Werken allemaal zeer goed nog :)

gsolutions

Legacy Member
Zolang er geluid uit komt dan is het goed. Als ze maar niet kraken of verschillend klinken. Maar dus €20 voor ze alle 4. Indien je het veel te laag vind moet je maar zeggen wat je zelf ervoor wilt hebben dan denk ik er nog eens over na.

GeoBem007

Legacy Member
gsolutions:
Die grote zijn uiteindelijk wel wat waard..

Pakt anders da'k voor 80€ alles kom brengen :)

Uloga:
Geen idee.. 125€ ? Doe een tegenbod zou ik zo zeggen ;)

gsolutions

Legacy Member
GeoBem007 zei:
gsolutions:
Die grote zijn uiteindelijk wel wat waard..

Pakt anders da'k voor 80€ alles kom brengen :)

Als jij er zelf mee akkoord gaat (anders zou je het niet voorstellen) Dan is het goed voor me.

Ik wil hier zeker niet het onderste uit de kan halen hoor weet gewoon echt niet wat het allemaal waard is :)

Net opgezocht dat ze uit 1995 komen. Lekker gewoon :D Vintage

GeoBem007

Legacy Member
Ja, ik ook niet :lol:
Heb ze zelf nooit gekocht, ze waren ooit van mijn broer..
Ik ben al blij dat ik er iets uit kan halen ;)

Deal dus! :)

gsolutions

Legacy Member
Persoonlijk vind ik het een mooie prijs. Of het teveel of te weinig is, is in dit geval een persoonlijke interpretatie denk ik. Omdat de waarde toen en nu rekening houdend met het eventuele gebruik onmogelijk te meten is.

Antwoord op de PM is gestuurd je ziet maar. Laat wel op voorhand iets weten wanneer je van plan bent langs te komen.

In de amp heb ik ook wel interesse alleen vrees ik gewoon dat zijn leeftijd en het feit dat het een surround systeem is in zijn nadeel. Kan er niet veel mee doen, enkel als hebbeding zou het kunnen dienen.

Ik hoor je nog via mail!

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan