Havoc
Legacy Member
Ik heb hier nog twee gebruikte gsm's liggen die al een poos onaangeroerd zijn en dus weg mogen 
Het betreft een Nokia 3120 grijs-blauw (niet de classic) (Nokia 3120 gsm vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt) en een Sagem My x-2 grijs-blauw (Sagem myX2-2 gsm vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt). Alle twee zijn in perfecte staat en komen met handleiding en oplader (geen dozen meer).
Mogen elk weg vanaf €10 excl. verzending, manier van verzending kiest de koper dan zelf (Kiala, gewoon postpakket, taxipost...). Afhalen/afspreken kan in regio Antwerpen-stad. Als er nog vragen zijn: shoot!

Het betreft een Nokia 3120 grijs-blauw (niet de classic) (Nokia 3120 gsm vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt) en een Sagem My x-2 grijs-blauw (Sagem myX2-2 gsm vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt). Alle twee zijn in perfecte staat en komen met handleiding en oplader (geen dozen meer).
Mogen elk weg vanaf €10 excl. verzending, manier van verzending kiest de koper dan zelf (Kiala, gewoon postpakket, taxipost...). Afhalen/afspreken kan in regio Antwerpen-stad. Als er nog vragen zijn: shoot!