fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
bij deze zet ik mijn iphone te koop, het toestel is net iets meer als een maand oud meen ik (max 2 maanden, weet het niet exact momenteel) en is officieel aangekocht in België dus incl garantie
toestel is in prima staat, paar kleine krasjes op het apple logo aan de achterkant.
prijs; bieden
reden van verkoop; owv inbraak dringend geld nodig
verkoop hangt af van hoeveel ik ervoor krijg, ben nog niet 100% zeker dat hij weg gaat, als hij niet weg is en er is terug financiële ademruimte blijft hij
edit;
voorstellen voor uw huidige telefoon te ruilen voor de mijne mits opleg ben ik ook in geinteresseerd. Bij voorkeur iphone's (3gs'en)
edit;
- levering mogelijk regio antwerpen & hasselt
- verzending incl, verzekerde zending
meeneemprijs: 550 incl zending
bij deze zet ik mijn iphone te koop, het toestel is net iets meer als een maand oud meen ik (max 2 maanden, weet het niet exact momenteel) en is officieel aangekocht in België dus incl garantie
toestel is in prima staat, paar kleine krasjes op het apple logo aan de achterkant.
prijs; bieden
reden van verkoop; owv inbraak dringend geld nodig
verkoop hangt af van hoeveel ik ervoor krijg, ben nog niet 100% zeker dat hij weg gaat, als hij niet weg is en er is terug financiële ademruimte blijft hij
edit;
voorstellen voor uw huidige telefoon te ruilen voor de mijne mits opleg ben ik ook in geinteresseerd. Bij voorkeur iphone's (3gs'en)
edit;
- levering mogelijk regio antwerpen & hasselt
- verzending incl, verzekerde zending
meeneemprijs: 550 incl zending

