Archief - 20/02/10: Abused MuSick 2: Hellfish, Panacea, Limewax, Igneon System, Rotator, Droon.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
afficheB2.jpg


Line up:

Hellfish Live UK
(Deathchant,Pacemaker)
MySpace - HELLFISH - 37 - Garçon - FR - myspace.com/hellfish_deathchant

Panacea Live GER
(Position Chrome, Freak Recordings)
Position Chrome sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Limewax UKR
(LB rec, Freak Recordings)
LIMEWAX sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Rotator Live FR
(Peace off)
ROTATOR sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Detest Live GER
(Deathchant, Lost Frequency,Strike)
Detest sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Igneon System Live
(Rebelscum, Lost Frequency)
Igneon system sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

Droon Live
(Breakcore gives me wood)
droon sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos

MK1 Fr
(Peace Off)

Mr Orange
(Abused Rec)


10Euro Damage
MuSick Events

zaalfeest.jpg


WEGBESCHRIJVING ZAPPA

GOOGLE MAPS

U komt vanuit de richting Gent
Na de Kennedytunnel komt u op de Antwerpse Ring en dient u rechts aan te houden. Op de Antwerpse ring neemt u de afrit Antwerpen Centrum - Hoboken. U blijft rechts rijden richting Hoboken. U neemt een nieuwe afslag (grote bocht) richting Hoboken (rechtdoor zou u op de Boomsesteenweg A12 komen.) Op het einde van de afrit (lichten) slaat u linksaf (Kolonel Silvertoplaan); aan de volgende lichten (groot kruispunt) rijdt u rechtdoor, voorbij Telepolis en de sporthal (Taverne Players) dat zich aan uw rechterzijde bevindt. De eerstvolgende lichten moet u rechtsaf (aan de SPIA);
U rijdt de Campus August Leyweg binnen …


U komt van de E313 Hasselt-Antwerpen
U neemt de afrit richting Gent zodat u op de Antwerpse Ring komt. Op de Antwerpse ring neemt u de afrit Antwerpen Centrum - Hoboken. U blijft rechts rijden en op het einde van de afrit slaat u rechts af. U rijdt verder tot de eerste lichten waar u naar rechts afslaat. U komt dan op de Kolonel Silvertoplaan (u volgt de tramsporen links van u). U volgt deze weg tot aan de derde lichten (herkenningspunt: rechts van u ziet u het Telepolis -gebouw). U rijdt hier rechtdoor. U bevindt zich in de Emiel Vloorsstraat. U rijdt voorbij Telepolis en de sporthal (Taverne Players) dat zich aan uw rechterzijde bevindt. De eerstvolgende lichten moet u rechtsaf (aan de SPIA);
U rijdt de Campus August Leyweg binnen …



U komt van de E19 Brussel-Antwerpen
U neemt op de E19 de afrit 6 Wilrijk-Hoboken-Mortsel en rijdt links onder een viaduct. U komt op de Jules Moretuslei die u helemaal blijft volgen tot aan de A12 Boomsesteenweg. Aan dit kruispunt (stoplichten) steekt u de A12-Boomsesteenweg over (onder een viaduct door) en vervolgt u aan de overzijde de Jules Moretuslei. Deze blijft u volgen tot op het kruispunt met de Sint Bernardsesteenweg (aan de stoplichten). Deze draait u rechts op en blijft u teneinde volgen (verschillende kruispunten oversteken !) tot aan een groot kruispunt waar u het grote witte Telepolisgebouw ziet. Aan deze lichten linksaf draaien. U bevindt zich in de Emiel Vloorsstraat. U rijdt voorbij Telepolis en de sporthal (Taverne Players) dat zich aan uw rechterzijde bevindt. De eerstvolgende lichten moet u rechtsaf (aan de SPIA);
U rijdt de Campus August Leyweg binnen …


U komt vanuit Nederland
U rijdt komende vanuit Nederland op de E19 (herkenningspunten: het Antwerps Sportpaleis op uw linkerkant en de waterzuiveringsinstallatie-grote eieren op uw rechterkant). Ter hoogte van het Antwerpse Sportpaleis gaat de E19 over in de Antwerpse Ring. U blijft de Antwerpse Ring verder volgen. U neemt de afrit Antwerpen Centrum - Hoboken. U blijft rechts rijden en op het einde van de afrit slaat u rechts af. U rijdt verder tot de eerste lichten waar u naar rechts afslaat. U komt dan op de Kolonel Silvertoplaan (u volgt de tramsporen links van u). U volgt deze weg tot aan de derde lichten (herkenningspunt: rechts van u ziet u het Telepolis -gebouw). U rijdt hier rechtdoor. U bevindt zich in de Emiel Vloorsstraat. U rijdt voorbij Telepolis en de sporthal (Taverne Players) dat zich aan uw rechterzijde bevindt. De eerstvolgende lichten moet u rechtsaf (aan de SPIA);
U rijdt de Campus August Leyweg binnen …


U komt met het openbaar vervoer
U neemt de trein richting Antwerpen tot het Station Berchem. Daar stapt u over op de trein tot Station Antwerpen-Zuid. Hier neemt u de tram "nr. 4 - Hoboken" of “nr. 12” en stapt af bij de halte "Emiel Vloorsstraat". Deze halte is gelegen schuin over het Digipolis gebouw. Loop richting Telepolis, achter de aanpalende sporthal vindt u de campus August Leyweg.

TIMETABLE:

22u00-22u45: MKL
22u45-23u15: Mr Orange
23u15-00u00: Igneon System
00u00-01u00: Limewax
01u00-02u00: Detest
02u00-03u00: The Panacea
03u00-04u00: Hellfish
04u00-05u00: Rotator
05u00-05u45: Droon
05u45- ... : Mr Orange

Panacea :bow:

Anti-flag

Legacy Member
heel vette line-up, tis panacea live trouwens dus nog zotter als anders wss:)

zou graag komen mr zal wss gent worden dit weekend

DBK

Legacy Member
zotte lineup en maar 10km van mij thuis ofzo, nu nog paar vrienden vinden die gek genoeg zijn om met mij mee te gaan :D

Sp66d D6mon

Legacy Member
Goeie line-up idd en nog geen 5 km van men kot, miss wel aanwezig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan