Party
Legacy Member
Wat een prachtig event ! Een voorstelling van zeer veel high end audiophielen topmerken, het was te doen in het hotel Ter Elst en er was zelfs geen inkom. Elke zaal/kamer had een andere verdeler en overal gaven ze demo's, je kon zelfs je eigen cdtje afgeven om te spelen.
Het was de eerste maal dat ik zoiets ben gaan bezichtigen en echt een toffe sfeer, prachtig materiaal en leuke demo's !
Voor mij was het vooral een kennismaking met de meeste van deze merken. Ik hou wel van een degelijke surround setup, iets wat al NOT DONE is door de audiophielen op die beurs
Als leek ben ik daar vooral verschoten van McIntosh XRT28 speakers ! En de iets meer betaalbare klasse de GKF Ariane speakers ! Man man man hadden die boxen een ervaring !
Verder zeer leuk materiaal van Canton voor zen prijs en ook XTZ intosurround had een zeer leuk beginnend audiophiel setje van 2000 euro all in.
Ik heb daar een aantal sfeerbeelden gemaakt, voor de geïnteresseerden (sorry voor de crappy kwaliteit, is maar met een iPhone opgenomen en bewerkt)
http://glenn.eu/2010/03/07/beeld-en-geluid-antwerpen-6-7-maart-2010-audiovideo2day-be-events/
Link is niet bedoeld als spam, wil dit event met zoveel mogelijk mensen delen, staat ook maar op een free wordpress blogje zonder inkomsten ads voor mij ofzo.
Er zou eigenlijk meer reclame moeten gemaakt worden voor een event als dit, ik ben er zelf toevallig terechtgekomen via een vriend.
En ik hoop dit soort events meer te kunnen meemaken !
Zijn er hier nog mensen naartoe geweest ? Audiophielen op dit forum aanwezig ?
High end stereo groeten
Het was de eerste maal dat ik zoiets ben gaan bezichtigen en echt een toffe sfeer, prachtig materiaal en leuke demo's !
Voor mij was het vooral een kennismaking met de meeste van deze merken. Ik hou wel van een degelijke surround setup, iets wat al NOT DONE is door de audiophielen op die beurs

Als leek ben ik daar vooral verschoten van McIntosh XRT28 speakers ! En de iets meer betaalbare klasse de GKF Ariane speakers ! Man man man hadden die boxen een ervaring !
Verder zeer leuk materiaal van Canton voor zen prijs en ook XTZ intosurround had een zeer leuk beginnend audiophiel setje van 2000 euro all in.
Ik heb daar een aantal sfeerbeelden gemaakt, voor de geïnteresseerden (sorry voor de crappy kwaliteit, is maar met een iPhone opgenomen en bewerkt)

http://glenn.eu/2010/03/07/beeld-en-geluid-antwerpen-6-7-maart-2010-audiovideo2day-be-events/
Link is niet bedoeld als spam, wil dit event met zoveel mogelijk mensen delen, staat ook maar op een free wordpress blogje zonder inkomsten ads voor mij ofzo.
Er zou eigenlijk meer reclame moeten gemaakt worden voor een event als dit, ik ben er zelf toevallig terechtgekomen via een vriend.
En ik hoop dit soort events meer te kunnen meemaken !
Zijn er hier nog mensen naartoe geweest ? Audiophielen op dit forum aanwezig ?
High end stereo groeten

als je zag wat daar in al die kamers aangesloten was