Zijn er hier beginnende muzikanten in de buurt van Sint-Niklaas of Gent? Maakt niet uit welk instrument! Ik ben zelf een beginnend pianist en heb ook een paar synthesizers.
Laten we samen spelen, hoe slecht het ook klinkt. De ideale manier om te verbeteren!