phixiuZ
Legacy Member
Het gaat hier niet over gedownloade MP3's ofzo, maar zelfopgenomen fragmenten etc. Omdat deze in grote zaal is opgenomen klinkt het nogal echo-achtig. Enig idee waarmee ik dit het best zou kunnen bewerken dat dit zo'n echte 'radiosfeer' geeft? Is oorspronkelijk opgenomen op een Mac met GarageBand, maar omdat ik hier geen Mac heb is dat dus niet mogelijk
.
Ik hoop dat ik op het juiste forum zit hiervoor
.
.Ik hoop dat ik op het juiste forum zit hiervoor
.