Archief - Casa Blanca Hemiksem 5-6-7-8 Aug '09

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
Verbaast me dat er nog geen topic over bestond :oink:

http://www.casablancafestival.be/

Casa Blanca is een gratis festival (uitgez. drank en eten uiteraard) en er is dit jaar ook een festivalcamping.

Timetable: http://www.casablancafestival.be/downloads/casablancatimes.pdf


Main stages:
WOENSDAG 5 AUGUSTUS comedy

Jeroen Leenders
David Galle
Bart Cannaerts
Thomas Smith
Phillippe Geubels
Bart Peeters
Yevgueni

DONDERDAG 6 AUGUSTUS live music

Jasper Erkens
Tom Helsen
CPeX
Daan
A Brand
Milk Inc.

VRIJDAG 7 AUGUSTUS party night

DJ Cluts & Dombret
Peter Van De Veire Show
Magnus
DJ Cluts & Dombret

ZATERDAG 8 AUGUSTUS family/cocktails

workshops en randanimatie
Ketnetband
Salsa-initiatie
Stijn
Soulsister
Zita Swoon
Clouseau
The Black Box Revelation
DJ Mario



DJ-booth:

DONDERDAG 6 AUGUSTUS Mash-up/Electro

19.00 u.-20.00 u. Bojaka has friends
20.00 u.-21.00 u. Record Eating Machines
21.00 u.-22.00 u. Deedz N' Phunke
22.00 u.-23.30 u. Skyve Reuter
23.30 u.-01.00 u. Laston & Geo


VRIJDAG 7 AUGUSTUS Club/House

21.00 u.-22.00 u. DJAXX & Neurotique
22.00 u.-23.30 u. Ben Dover 's Booty Duty
23.30 u.-01.00 u. Guy-Ohm
01.00 u.-02.30 u. Ed & Kim


ZATERDAG 8 AUGUSTUS Drum 'n Bass

20.00 u.-21.00 u. Killa Mahanie
21.00 u.-22.00 u. Deft & Vanic
22.00 u.-23.30 u. Tito & Echo Virus
23.30 u.-01.00 u. Murdock
01.00 u.-02.30 u. D-Reaser


ik ga alvast aangezien da niet ver is, wie nog?! :woohoo:

maximvdb

Legacy Member
Op 500m van mijn deur. Kzal wel is langsgaan uiteraard.

pnik

Legacy Member
Kga ook op donderdag gaan, toch nog goeie name, en vorig jaar was het ook wel dik in orde :)

shiftyke

Legacy Member
bwa niet onder de indruk, ik heb al betere jaren meegemaakt

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Vrijdag enkel nr die dj booths , ist dare een feestje of weinig volk ?

kawadude

Legacy Member
Gisteren naar de comedy geweest.
Veel te veel volk, zeker 3x meer volk dan dat de tent groot was, heel het terrein stond bijna stampvol.

Thierrichi

Legacy Member
Woensdag was er 13.000 man
Gisteren spraken ze over 20.0000...ben eens benieuwd naar zaterdag, 't was gisteren al veeeeeel te druk :-)

Kunlun

Legacy Member
Ik ga vanavond nog is, maar enkel voor den dj-booth! Wie nog? :woohoo:

Blofeld

Legacy Member
Ben gisteren ook geweest, eerste keer, zeer aangenaam festival, super-affiche voor gratis inkom!

Had dan ook nog es VIP-tickets gewonnen via TMF + meet en greet mé Daan + heb nog zijne volledige backcatalogue gekregen, yep yep, was in orde gisteren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan