Archief - [hardcore] klassiekertje!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
http://home.scarlet.be/~pin69975/files/wawasdezenuweer.mp3

omfg dees is mijn FLIPSCHIJF... alsk deze hoor ga ik compleet flippen tegen et plafond. :oink:

en ik wil deze natuurlijk ook draaien tijdens sets (niets is te hard voor Fluffstyle!)

Ik weet dat hij ergens op de vroegere thunderdome cd's staat, maar ik zoek de volledige versie... (en ook het nummer nie van die thunderdome)

Vinyl, cd het maakt niet uit. dus als je een cd weet waar deze full op staat is dat even goed.

Vinyl zal mss een stuk moeilijker te vinden zijn...

MA IK WIL DEZE!!! :o zoooooooooooooooo hard flippen... zonder pillekes en toch KEIHARD GEVEN (en dan kapot zijn:o)

fr1sb33

Legacy Member
fluffy rules :P

Ik herken de vocals trouwens, dus ik heb waarschijnlijk een ander nummer van dezelfde uitvoerder. (maw, kzal er even naar zoeken)

kvind dees ook wel een flipschijfke btw ^^

Coemghin

Legacy Member
ja kzou er ook ni kunne opkome :(
is idd wel bangelijke schijf
zal is rondhore :D

XA4

Legacy Member
Chosen Few - Name Of The DJ (originele versie, zijn namelijk veel remixen van)

En dit was indertijd ('95 denk ik) inderdaad een BOM van een nummer!

XA4

Legacy Member
Ow ja, op vinyl is die nog zeker te krijgen.
De allereerste (Love Me Bad op Mokum) was vroeger wel iets waard, maar is nog opnieuw uitgebracht (met remixen op Mokum, op het VIP Classic label, etc) en zou je dus nog moeten kunnen vinden.

Als ik de mijne nog had, mocht je hem zo hebben... maar die heb ik -samen met al mijn andere platen- verkocht. Ik had tevens een gehandtekende van Francois Prijt zelf :p (en Buzz Fuzz stond er ook op, maar die heeft niets met de plaat te maken... heeft er alleen later een remix van gemaakt)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Idd, chosen few - name of the dj (maar wel lichtelijk pitched up zu :p)

Ie staat idd op Thunderdome (The Essential '92 - '99 Collection)

XA4

Legacy Member
Toen dit nummer veel werd gedraaid, werd er ook wel eens "gespeeld" met die one, two, three (je weet wel: At the count of three I want you all to tell me the name of my DJ... one, two, three)

Men legde 2 keer deze plaat op, maar dan 1 met een kleine vertraging. Waardoor je eigenlijk "one, one, two, two, three" kreeg. Ik had hier ergens een mix waarin dit werd gedaan... maar welke is dat nu ook alweer...?

TRFluffy

Legacy Member
heb al gemaild naar m'n platenboer, dus mss vindt ie ze nog :)

Devon Rex

Legacy Member
XA4_ zei:
Toen dit nummer veel werd gedraaid, werd er ook wel eens "gespeeld" met die one, two, three (je weet wel: At the count of three I want you all to tell me the name of my DJ... one, two, three)

Men legde 2 keer deze plaat op, maar dan 1 met een kleine vertraging. Waardoor je eigenlijk "one, one, two, two, three" kreeg. Ik had hier ergens een mix waarin dit werd gedaan... maar welke is dat nu ook alweer...?

Dat was DJ Gizmo die daar mee afkwam in 't Sportpaleis op Thunderdome 97. Later is dit ook door hem op CD vastgelegd op History Of Hardcore: DJ Gizmo. Daar heet het gewoon Chosen Few - Name Of The DJ (Gizmo rmx).

Originele plaat is Mokum 46. En deze is idd iets waard omdat daar ook Daniça opstaat. Een nummer dat erg lijkt op NOTD, maar dat harder is, zonder stemsamples. ...

Zit in m'n nieuwe mix, maar ja, hij mag hier niet meer staan hè :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan