~.k.~
Legacy Member
Men vraag is dus redelijk simpel maar ik weet het dus niet.
Kwil met nero een cd schrijven(mp3).
Alsek in de auto zit wil ik graag de titels zien op de display van de cdspeler.
En een maat van me vertelde dat je dit deed met een cue file, maar kweet dus ni hoe dak da maak.
Plz help.
Kwil met nero een cd schrijven(mp3).
Alsek in de auto zit wil ik graag de titels zien op de display van de cdspeler.
En een maat van me vertelde dat je dit deed met een cue file, maar kweet dus ni hoe dak da maak.
Plz help.

