Buleuh
Legacy Member
Ik ben al even op zoek naar een liedje dat ik tegenwoordig toch al regelmatig tegenkom, alleen heeft niemand mij tot dusver kunnen helpen. Ik heb er geen sample van want ik heb nooit iets om het op te nemen als ik et hoor op een fuif. Het is een liedje met een nogal (niet té) stevige beat (voor house bedoel ik dan wel, tis bv niet zo'n jump- of hardcorebeat). Er komen geen vocals in voor (vandaar de moeite om het te vinden), het wordt veel gedraaid op fuiven in discotheken maar is niet echt zo commercieel dat ge't op de radio gaat horen denk ik. Enfin, het is dus gewoon continu een beat met daarop een soort geluid dat lijkt op van die kleine bellekes... Nogal moeilijk te beschrijven, et klinkt nie als van die schelle kerstbellekes, eerder als ge met een lepel in een glas slaat of zo denk ik. Enfin ik hoop dat ge nog aan mijn gezaag uit kunt, ik zou anders nie weten hoe ik et nog beter kan beschrijven. Het is misschien niet house, ik ben nie zo vreselijk goed in het onderverdelen in genres, maar het benadert het toch wel redelijk denk ik (klinkt niet electro en ook geen typische eric prydz groove of zo). Alvast héél hard bedankt indien iemand mij hier kan mee verderhelpen.
Ciao, Buleuh
Ciao, Buleuh

... nujah, als iedereen zich ma amuseert e 


