Archief - Klein ideetje ivm homemade tracks forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chimmy

Legacy Member
Als iedereen de desbetreffende thread een rating geeft adhv de kwaliteit van het nummer, kan je op voorhand al zien hoe het nummer geapprecieerd wordt en wat je kan verwachten. Dat is maar een idee wat net in mij opkwam, voel u vrij om uw mening erover te zeggen.

Desperatozz

Legacy Member
goed plan ...

hou overigens homemade maar in de gaten de komende week ... na men examens vlieg ik er weer in ;)

Arcko_Drazen

Legacy Member
Goed idee maar toch een opmerking:

Als een liedje een slechte rating krijgt dan gaat er niet snel iemand nog in de desbetreffende thread kijken. Daardoor zal de topic heel snel zakken naar 2e pagina.
Bovendien zouden de nummers die minder goed zijn juist wel hulp/commentaar moeten krijgen en de goeiere nummers minder ... maar als ze zo snel dalen ...

Arcko D

Sabe

Legacy Member
goed plan, ... maar hou zeker rekening met de commentaar van Arcko :)

Chimmy

Legacy Member
Hoeveel stemmen zijn er trouwens nodig eerdat de gemiddelde score wordt weergegeven?

Arcko_Drazen

Legacy Member
We kunne da testen e :p heb deze thread als "excellent" gezet :p

Defees

Legacy Member
ik heb op terrible gestemt, wijze van een gigantische slechte song gepost door mij :)

Anoniem09

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
Goed idee maar toch een opmerking:

Als een liedje een slechte rating krijgt dan gaat er niet snel iemand nog in de desbetreffende thread kijken. Daardoor zal de topic heel snel zakken naar 2e pagina.
Bovendien zouden de nummers die minder goed zijn juist wel hulp/commentaar moeten krijgen en de goeiere nummers minder ... maar als ze zo snel dalen ...

Arcko D

Das wel juist, dat zou het enige minpunt zijn, maar als een thread nu een score krijgt van 0/5, shja, dan denk ik wel dat de threadstarter weet wat doen. Er meer aan werken en luisteren naar andere nummers in zijn stijl.

Jaws

Legacy Member
wa ook goed zou zijn voor het homemade forum is dat er een vaste structuur in de threads komt zoals bij de mixsets, dan wordt het toch aangenamer om te lezen ;)

Hyperinsomnia

Legacy Member
Jaws zei:
wa ook goed zou zijn voor het homemade forum is dat er een vaste structuur in de threads komt zoals bij de mixsets, dan wordt het toch aangenamer om te lezen ;)

Oeda? Nu is het Naam - Lieke (Genre), maar twordt niet altijd opgevolgd da wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan