Archief - Mening gevraagd ivm aankoop Cd-Spelers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pitbullgio

Legacy Member
Hoi iedereen,

Ik zou graag een cd-speler aankopen ben hier vrij noob in aangezien ik altijd al met draaitafels heb gedraaid.

Ikzelf twijfel uit 2cd spelers


De pioneer cdj-200 voor 550 euro
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13639

of de denon dn-s1000 voor 450 euro
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13297

Welke zouden jullie kiezen? of kunnen jullie mij andere spelers aanbevelen?
Budget liefst niet duurder dan 600 euro!

Vriendelijke groeten alvast bedankt voor de hulp. :niceone:

EDIT

heb deze ook nog gevonden heb zelf synq draaitafels en ben er zeer content van heb ook al op synq mengpaneel gedraaid en die is ook vet iemand ervaring met synq cd spelers?

Synq CDX-1 zijn er 2 voor maar 689 euro
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13222

Dilemma's hehe

DjProbe

Legacy Member
ik heb al meermaals met de cdj 200 gewerkt
dit is echt een zeer goed toestel ...
ik ben altijd al meer voor pioneer geweest dan voor denon,

het beste is gewoon de beide eens uit te testen :)
beide hebben een andere manier van que'en ...

gewoon testen want dat is voor iedereen verschillend !

pitbullgio

Legacy Member
DjProbe zei:
ik heb al meermaals met de cdj 200 gewerkt
dit is echt een zeer goed toestel ...
ik ben altijd al meer voor pioneer geweest dan voor denon,

het beste is gewoon de beide eens uit te testen :)
beide hebben een andere manier van que'en ...

gewoon testen want dat is voor iedereen verschillend !

Thanks voor de tip en snelle reply :)

Denk ook dat die pioneer langer gaat meegaan als die Denon had een demofilmke gezien kwestie van antishock damn ge kon da fameus mee rammelen en geen last ondervinden.

Ja mss is testen goed idee...

DjProbe

Legacy Member
anti - shock hebben ze beide ze
maar is dat echt nodig dat je er zo kan mee rammelen :)
als het voor thuis gebruik is hebde da allemaal niet van doen
on stage is anti shock wel handig, maar meer dan 10 sec hebde echt nie nodig ...

Denon heeft zijn sterke kanten en Pioneer heeft die ook ...

de reviews op new-line eens lezen, mss wordt je er wijzer uit

Bastaspast

Legacy Member
en ik heb dan persoonlijk meer een voorkeur voor DENON , ik vind dat ze telkens prachtige features bijleveren, en innovatief zijn ... en het design van denon is gewoonweg mooier :p

maw... je kan met beide toestellen geen enkele misstap begaan. Alle 2 topmerken!

1337mr.hanky

Legacy Member
ge moet ook weten wat ge wilt, tabletops of dubbele cd spelers

als ge gene 19" mixer hebt moet ge al geen dubbele cd spelers kopen, als ge da nie gaat inbouwen in een kist

als ge da wel gaat doen is de cdx-2 mss een betere optie, da heeft geen effecten, maar betere hotcues enzo

DjProbe

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ge moet ook weten wat ge wilt, tabletops of dubbele cd spelers

als ge gene 19" mixer hebt moet ge al geen dubbele cd spelers kopen, als ge da nie gaat inbouwen in een kist

als ge da wel gaat doen is de cdx-2 mss een betere optie, da heeft geen effecten, maar betere hotcues enzo

en waarom kan je dat niet inbouwen
ik ken firma's die een djm 600 - cmx 3000 combo hebben hoor ...
dat is nu iets waar je niet hoeft naar te kijken,
als je een beetje handig bent kom je er wel uit om iets in elkaar te steken

pitbullgio

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ge moet ook weten wat ge wilt, tabletops of dubbele cd spelers

als ge gene 19" mixer hebt moet ge al geen dubbele cd spelers kopen, als ge da nie gaat inbouwen in een kist

als ge da wel gaat doen is de cdx-2 mss een betere optie, da heeft geen effecten, maar betere hotcues enzo

ok thx voor info... ja dan zal ik die synqs maar laten vallen...

Ja heb de meningen vanop new-line al gelezen hoor maar wou hier zeker nog is checken ;)

Pana

Legacy Member
Bastaspast zei:
en ik heb dan persoonlijk meer een voorkeur voor DENON , ik vind dat ze telkens prachtige features bijleveren, en innovatief zijn ... en het design van denon is gewoonweg mooier :p

maw... je kan met beide toestellen geen enkele misstap begaan. Alle 2 topmerken!

² that, enkel in dit geval zou ik persoonlijk voor de cd200's gaan, aangezien de denons voor mij pas de moeite zijn vanaf de 3000 serie.

NinjaTune

Legacy Member
Decade zei:
² that, enkel in dit geval zou ik persoonlijk voor de cd200's gaan, aangezien de denons voor mij pas de moeite zijn vanaf de 3000 serie.
Ik ben van dezelfde mening.

1337mr.hanky

Legacy Member
je kan natuurlijk ook een oem bak kopen, die is dan wel niet hetzelfde qua kwaliteit, maar qua functies en jogwheel kan die wel op tegen de cdj-200

ElemenTiM

Legacy Member
K'heb sinds gisteren ook een s1000 naast m'n technics staan, en ik vind het toch wel de moeite.
Volgens mij wel goed genoeg om mee te beginnen..
Ik had ervoor nog nooit met cd's gedraaid, ma t'is echt wel een tof ding als ge het eenmaal een beetje doorhebt denk ik.

1337mr.hanky

Legacy Member
ik vindt het altijd makkelijk als je een ronddraaiend jogwheel hebt, maar die zijn natuurlijk veel te duur, s1000 heeft dat niet zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan