Archief - [minimal/elektro] Nick B - Superior Manners

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bastaspast

Legacy Member
Wooot, de nieuwe Nick B is er, ALLEN springen in de lucht van contentement !!! ... ja deze intro hoort bij de titel van de track ... SUPERIOR MANNERS

name: Superior Manners
producer: Nick B
length: 6.41 min
size: 6.5 MB
gear: FL vs Z3ta+
link: http://www.psychobass.be/set/Nick B - Superior Manners.mp3

commentz from the master: miljaar ik ben content van deze productie, zis wel nog ni afgemixt, gemasterd .. heb hem in hoofdtelefoon klaargestoomd, morgen stuur ik wel moni versie ... maar dus, intro'ke, lichte opbouw, veel fx , details, dynamische soundz , ... climax heb ik eens geprobeerd mee bpm te vertragen/versnellen ... mja overall, tkan altijd beter, kben ne amateur ... dus zeg ma wa beter kan/ni goed is/wel goed is ...

grtz B!

TRFluffy

Legacy Member
ge weet wat ik op msn gezegd em eh... vinned imo al zeer deftig in orde. Kun je tot zover ik iets van minimal ken al in een set draaien zonder dat iemand doorheeft dat het "homemade" is... Alleen "bpm versnellen en vertragen"... nogal "gevaarlijk" maar na geluisterd te hebben "leuk!" :p kon je imo na die climax gewoon totaal ander genre geëindigd zijn, hakkeeeeueh :p (nu da's nog een idee... twee genres in een... whoo!)

klinkt zeer goed... al vinnek het minimal genre nie zo m'n ding

Yenneman

Legacy Member
Turning over to the dark side, nick b?:evil:

Superrrrr, echt magnifiek! Bevalt mij fantastisch, ik kan met grote eerlijkheid zeggen dat dit plaatje nog wel een paar keer in mijn playlist zal zitten. Hoe lang hebt ge daaraan gewerkt? Really nice.



yesss, come join ussss...

Bastaspast

Legacy Member
-----------------------
FINAL VERSION UPDATE
-----------------------


enjoy :)

[BAT]krikke

Legacy Member
deed me een beetje denken aan nathan fake maar dan minder melodieus :p
da bpm spelen is ook zo typisch in zijn setjes
ik vind het goed klinken, niet mijn soort minimal maar kan het zeker aprecieren

Miesjel

Legacy Member
Tstaat nog maar een halve minuut op, maar het klinkt al vet. Zal zeker in mijn FS-playlist terechtkomen, net zoals je vorige nummers!!

Miesjel

Legacy Member
Ahja, zijn er 256k of hogere kwaliteitsversies te verkrijgen? ;)

Bastaspast

Legacy Member
sure tegen eind volgende week zal ik al men mnml schijven afmixen en in 360 kb rar uploaden (zal dan wel rap 60 mb bedragen ma goed) ... en dan ben ik ook voorgoed van die schijve verlost, miss eens fl 6 installe dan ... thnx anywayz

Baloo

Legacy Member
Minimal , niet mijnen stijl .

Klinkt al lekker vol , tov de vorige nummers van je .
Kick zit diiiieeeeep ! Echt lekker.

Goeie opbouw , effecten .

Hatts zijn goed afgemixt , zelf de mastering kan ermee door .

Zeker een goede track , 1 van u betere, laat staan de beste ;)

Chapeau , drinkt der maar 1 op . Of 2 .

Groet

Bastaspast

Legacy Member
Yenneman zei:
Turning over to the dark side, nick b?:evil:

Superrrrr, echt magnifiek! Bevalt mij fantastisch, ik kan met grote eerlijkheid zeggen dat dit plaatje nog wel een paar keer in mijn playlist zal zitten. Hoe lang hebt ge daaraan gewerkt? Really nice.



yesss, come join ussss...

ty ... welja oe lang 2 nachten vo de constructies, choices, melo's , pads .. noem mor op ... en 1 middagje om door de monitors af te stellen ... dus in feite een vlug nummertje ... maar dit wil ni zegge dat ik er in de toekomst niets meer zal aan veranderen, gij bedankt voor z3ta+ btw :p
kwacht al op de volgende systematic failure ... kus kus

thnx for the comment baloo
grtz B

Thomazz Trigger

Legacy Member
Track is lekker afgemixt, alleen vind ik de bass nog iets te modderig klinken, iets meer laag eruit halen zou'k doen.. (Als ik track op 0db afspeel is het echt te donker en zwaar) dit is nog geen ramp,maar ik vind uw vertraging helemaal niet geslaagd, ze klinkt iets wat geforceerd,.. je hoort duidelijk dat je instrument getimestretchd wordt.. allez het klinkt wat hakkellig vind ik, nu dat kan ook door de sound van je lead komen (staat een distortion op dus kan ook fout horen :) ).. (Wel super idee > idd een beetje nathan fake achtig)

allez das het enige (minpunt voor zover dit een minpunt is) dat ik kan opmerken.
Dusss wat mij betreft:

NICE job ;)
Het positieve is dus al de rest eh kerel!! ;)

NinjaTune

Legacy Member
Ook al is minimal nie echt mijn ding, dit vinnek echt e goeie track en imo mooie opbouw.

Xavez

Legacy Member
Gisteren op T-spirit nog eens gehoord... Het is toch echt wel een dijk van een trackje hoor!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan