satanreleased
Legacy Member
Hallo muziek lief hebbers,veele van jullie zullen mij wel al kennen.
Maar ik zal me toch wel eens voorstellen aan deze die me niet kennen .
Mijn naam is Hubrechtsen Darwin en ik ben van Oostende , leeftijd is 25 jaar deze maand en ik ben de persoon die zich achter de naam Effect One verstopt sinds 2003 .
Thuis ben ik in het bezit van een silvertone bass guitaar een Evolution MK-461C midi controler, en een PRodikeys DM van creative .
Met al deze maak ik de volgende liedjes die jullie zullen te horen krijgen .
De persoonen die lid zijn van mijn band hebben niet meegewerkt aan deze liedjes, ik zelf ik ben de persoon die zingt op al deze liedjes en het is puur fun ook al klinkt het vals soms ..."niemand is perfect"....en omdat ik niet perfect ben zal ik toch mijn creaties bloot stellen aan jullie het volk van de telenet muziek community .
De gebruikte programmas zijn Ableton live en tis alles .......nieks anders ..
Alles is zelf ingespeeld zowel keyboard als guitaar .
liedje 1
Effect one - dont stop believing
Oorspronkelijk van de groep JOURNEY die we tegenwoordig niet meet horen .
Dus deze is mijn persoonlijk remake van da love song van de jaren 79 , natuurlijk met een touch van electronisch muiek en mijn keyboards .
En ja ik zing wat vals niet van me gewente ik heb een verkoudheid .
groote 3.66mb
lengte 4 minuten
128 kbps
44.100 hrtz
liedje 2
Effect One - I dont
gemaakt 1 dag voor Dont stop believing ( hierboven vermeld )
Deze doet me denken aan een kalm liedje die op het eind wild wordt,typisch de jaren 90 new wave of new age.
Mijn persoonlijke coment op deze is gewoon i love it because i made it and no one else .keyboards still myself.Ik heb me eens laten gaan op een solo aan de keyboards .
groote 5.49mb
lengte 5.59 minuten
128 kbps
44.100 hrtz
liedje 3
Effect One - Electronic love
Gemaakt de dag voor de boven vernoemde.
persoonlijke mening over deze, ik snap er de ballen van waarom ik deze heb gemaakt,hij is niet beter dan de rest en klinkt meer naar de deep house crap things commercial low budget thingy,niet beschaamd om er zelf over te oordelen, das is jullie taak .
groote 2.77 mb
lengte 2.77 minuten
128
44.100
liedje 4
Effect One - Fade away
Gemaakt 1 maand geleden en al eens hier gepost , maar ik had beloofd dat ik nog liedjes ging bijzetten , dus deze past natuurlijk in de groep .
Een remake van een origineele track van GTA op playstation 2 , zelf gezongen en ingespeeld .
groote 5.60 mb
lengte 6.07 minuten
128
44.100
liedje 5
Effect One - i wake up
gemaakt de dag net na FADE AWAY .
niet echt een comment beschikbaar voor deze , waar het is pretty dance baar.
groote 4.76mb
lengte 5.12 minuten
128
44.100
liedje 6
Effect One - chemical white boy
eigen comment op deze, ik vind dat em slecht is omdat het me doet denken aan pragga khan ....en ik ben niet een directe fan van deze brave meneer .
Zang is slecht , maar ja wie ben ik om men eigen muziek te beoordelen ? dat is jullie taak .
groote 4.60 mb
lengte 5.01 minuten
128
44.100
Zo dat waren de Zes liedjes van deze 1ste trimester , met al deze liedjes hoop ik binnenkort mijn groep live te kunnen brengen binnen 1 of 2 jaren op de paulus feesten in Oostende .
Natuurlijk zal ik dan niet zingen en zal het onze zangeres zijn en een echte drummer .
Nu nog eventjes de link geven naar al deze liedjes
http://users.pandora.be/effectone daar staan ze allemaal .
Critiek is welkom dan is goed voor de band te verbeeteren .
En nog eens mijn excuses omdat ik fouten typt , ik ben franstalig opgevoed
enjoy the music and let me know what you think !!!!!!!!!!!!!
Maar ik zal me toch wel eens voorstellen aan deze die me niet kennen .
Mijn naam is Hubrechtsen Darwin en ik ben van Oostende , leeftijd is 25 jaar deze maand en ik ben de persoon die zich achter de naam Effect One verstopt sinds 2003 .
Thuis ben ik in het bezit van een silvertone bass guitaar een Evolution MK-461C midi controler, en een PRodikeys DM van creative .
Met al deze maak ik de volgende liedjes die jullie zullen te horen krijgen .
De persoonen die lid zijn van mijn band hebben niet meegewerkt aan deze liedjes, ik zelf ik ben de persoon die zingt op al deze liedjes en het is puur fun ook al klinkt het vals soms ..."niemand is perfect"....en omdat ik niet perfect ben zal ik toch mijn creaties bloot stellen aan jullie het volk van de telenet muziek community .
De gebruikte programmas zijn Ableton live en tis alles .......nieks anders ..
Alles is zelf ingespeeld zowel keyboard als guitaar .
liedje 1
Effect one - dont stop believing
Oorspronkelijk van de groep JOURNEY die we tegenwoordig niet meet horen .
Dus deze is mijn persoonlijk remake van da love song van de jaren 79 , natuurlijk met een touch van electronisch muiek en mijn keyboards .
En ja ik zing wat vals niet van me gewente ik heb een verkoudheid .
groote 3.66mb
lengte 4 minuten
128 kbps
44.100 hrtz
liedje 2
Effect One - I dont
gemaakt 1 dag voor Dont stop believing ( hierboven vermeld )
Deze doet me denken aan een kalm liedje die op het eind wild wordt,typisch de jaren 90 new wave of new age.
Mijn persoonlijke coment op deze is gewoon i love it because i made it and no one else .keyboards still myself.Ik heb me eens laten gaan op een solo aan de keyboards .
groote 5.49mb
lengte 5.59 minuten
128 kbps
44.100 hrtz
liedje 3
Effect One - Electronic love
Gemaakt de dag voor de boven vernoemde.
persoonlijke mening over deze, ik snap er de ballen van waarom ik deze heb gemaakt,hij is niet beter dan de rest en klinkt meer naar de deep house crap things commercial low budget thingy,niet beschaamd om er zelf over te oordelen, das is jullie taak .
groote 2.77 mb
lengte 2.77 minuten
128
44.100
liedje 4
Effect One - Fade away
Gemaakt 1 maand geleden en al eens hier gepost , maar ik had beloofd dat ik nog liedjes ging bijzetten , dus deze past natuurlijk in de groep .
Een remake van een origineele track van GTA op playstation 2 , zelf gezongen en ingespeeld .
groote 5.60 mb
lengte 6.07 minuten
128
44.100
liedje 5
Effect One - i wake up
gemaakt de dag net na FADE AWAY .
niet echt een comment beschikbaar voor deze , waar het is pretty dance baar.
groote 4.76mb
lengte 5.12 minuten
128
44.100
liedje 6
Effect One - chemical white boy
eigen comment op deze, ik vind dat em slecht is omdat het me doet denken aan pragga khan ....en ik ben niet een directe fan van deze brave meneer .
Zang is slecht , maar ja wie ben ik om men eigen muziek te beoordelen ? dat is jullie taak .
groote 4.60 mb
lengte 5.01 minuten
128
44.100
Zo dat waren de Zes liedjes van deze 1ste trimester , met al deze liedjes hoop ik binnenkort mijn groep live te kunnen brengen binnen 1 of 2 jaren op de paulus feesten in Oostende .
Natuurlijk zal ik dan niet zingen en zal het onze zangeres zijn en een echte drummer .
Nu nog eventjes de link geven naar al deze liedjes
http://users.pandora.be/effectone daar staan ze allemaal .
Critiek is welkom dan is goed voor de band te verbeeteren .
En nog eens mijn excuses omdat ik fouten typt , ik ben franstalig opgevoed
enjoy the music and let me know what you think !!!!!!!!!!!!!